Fil oficial Campus Party 2011

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#1
Be nens, aquest any com tots la Campus Party torna, i seria molt bo per a la comunitat assistir, ens pot donar molta publicitat i molts nous membres.
Aquest any es del 11 al 17 de Juliol i les entrades ja estan a la venda, de fet fa temps que estan i ja nomes queden 400 per comprar, aixi que els que anem millor que ens espavilem.
Les entrades valen 128€ per tota la setmana, o l'entrada d'un dia que no se quant val. Però poder tenir un descompte del 50% si participem en alguna de les comunitats col·laboradores.
Mes informació de la venda d'entrades i descomptes aquí. I aquestes son les comunitats col·laboradores.

A part de l'entrada, es pot agafar cathering, que no se quant val però estava be l'any que vaig anar (el 2005). Per l'allotjament, es pot agafar plaça de càmping dins de les mateixes instal·lacions per 6€, i per els que estem grans per fer aquestes coses hi ha hotels per la zona a bon preu.

Jo no se si podré anar encara, ni si aniré tota la setmana, però per els que hi vagin podem organitzar-nos aquí. A mi personalment em fa falta que algú em doni un cop de ma per organitzar-nos i per pencar allà. Aixi doncs, els que vulguin anar que ho diguin aquí, i aixi mirem de coincidir dies i de aprofitar cotxes de tothom. també tenim l'opció d'anar tots a dormir a ca l'Isi, que es Valencià ;)

Si us plau, els que no aneu, digueu també que no aneu, tinc que veure qui anirà, si es que va algú.