FC2 / BS : Missió: OPERACIÓ CANGUR (19/09 - 22:00h)

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#21
Bé senyors, la missió no ha rutllat com esperava, hi han hagut errares d'edició bastant greus que han fet que la missió no anés com havia d'anar, els "triguers" han fallat bastant, els missatges de ràdio han brillat per la seva absència (culpa dels triguers no meva ç;) ), i al final cap dels dos grups sabia que havia de fer. disparo? no disparo? i evidentment ha estat una manca d'informació per part del "paio" que l'ha montat, que les cosses no es fan així home :twisted: !!!!

Jo anava de punt d'en Tofolo, ens enlairem quant llegim un missatge de ràdio que diu que han vist un cotxe sospitos dirigint-se cap al comboi, el grup espiadimonis encara no havien aixecat el vol, nosaltres comencem la patrulla a la zona assignada, mentre el grup espiadimonis localitza el comboi veuen varis camions aparcats a la ciutat, pregunten si els eliminen, els hi dic que ells decideixin i al final no els ataquen, el meu lider localitza dos contactes que sembla són bastant inofensius, tant que ni encenen els radars ni fan maniobres, com si no hi fossim noslatres, aixi ens passa varies vegades amb varis contactes, en Castel del grup espiadimonis localitza un vehicle sospitos i l'abat a trets, és el cotxe dels terroristes però no poden evitar que els camions que han vist al principi explotin i destrueixin el comboi, eren camions cisterna bomba.

En aquestes que el meu lider decideix abatre qualsevol cossa que vagi per l'aire, es mostro hostil o no, i al final localitzem els dos grups que ens havien ignorat i els destruïm.

De tornada a base hi ha un avis per ràdio que ens entren al nostre espai aeri, en Tofolo i en Balder van a interceptar-lo, es un Black Hawk que anava a buscar als terroristes, en Tofolo el localitza i el destrueix, mentrestant en Balder localitza la base dels terroristes i els elimina.

Moltes gràcies als participants, com sempre un plaer volar amb vosaltres, i espero que voleu la propera, espero que sigui millor :D .

L'estic retocant i si us plau, espero els vostres comentaris per millorar, encara que hagi estat la primera missió que edito no valen excuses, si no, es molt difícil anar millorant.

Fins la próxima, per que hi haurà próxima ç:D ç:D ç:D ç:D ç:D

Buran
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#22
Les coses no anaven malament del tot fins que van matar a tots els europeus... Jo no me'n recordava de com disparar i també em va costar controlar l'aparell i fins i tot em vaig estavellar. Mare meva sort que no hi era el Madelf perquè m'hagués enviat a netejar els hangars... :çruc:
 
4 Desembre 2011
125
0
16
Platja d'Aro
#23
La veritat és que no va anar gaire bé. Si haguéssim sabut que havíem de petar els camions al principi hagués anat millor. També va ser error meu que com que tinc el volum del joc apagat no vaig sentir les explosions i me'n vaig adonar al cap d'uns minuts :oops:

I per últim, el meu pare es va cabrejar amb mi perquè segons ell, "no puc jugant tant tard en dies laborals", i em va desconnectar el WiFi :cry:

Deixem-nos de problemes de casa, espero que la següent missió ens vagi millor a tots.