Elite Dangerous

Atunero

Miquelet
Personal Arma
19 Maig 2016
997
91
28
#42
Collons a tothom li toquen bones naus :( , i jo m'he de conformar amb la meva 300i petiteta i de pago.

Doncs la veritat es que fa temps que no entro, deixaré descarregant l'ultima versió a veure com esta i podem provar-lo.
 
26 Setembre 2018
1
0
1
42
#44
Bones cavallers.

Estem creant un escuadró de comandants catalans al Elite Dangerous. Tots aquells que hi juguin estan convidats a unir-se. Ena agrasdaria tenir facció en el joc etc, pero ara per ara l'únic que us podem prometre es bon ambient, uns riures i la ajuda que pugueu necessitar. Volar en companyia es molt més divertit

El nostre Discord es editat

Acabem d'obrir una web - > editat

Fins aviat.

Administració: No està permès reclutar membres de la comunitat per altres grups de simulació. Si voleu fer cap anunci, primer consulteu amb l'Staff.
 
Last edited by a moderator:

Atunero

Miquelet
Personal Arma
19 Maig 2016
997
91
28
#45
Bones cavallers.

Estem creant un escuadró de comandants catalans al Elite Dangerous. Tots aquells que hi juguin estan convidats a unir-se. Ena agrasdaria tenir facció en el joc etc, pero ara per ara l'únic que us podem prometre es bon ambient, uns riures i la ajuda que pugueu necessitar. Volar en companyia es molt més divertit

El nostre Discord es editat

Acabem d'obrir una web - > editat

Fins aviat.

Administració: No està permès reclutar membres de la comunitat per altres grups de simulació. Si voleu fer cap anunci, primer consulteu amb l'Staff.
Bones Naudor. Nosaltres tenim un grup a l'Star Citizen des de fa uns quants anys i cada vegada te mes activitat. Si algun dia estiguessiu interessats serieu benvinguts.

L'ED s'ha deixat de banda ja que per al que fem nosaltres que es simulació de combat tant aeri com terrestre no ens serveix.

Salut!
 
M'agrades: Naudor