Edició d'una missió, requereix ajuda.

Harkon

Nou usuari
29 Gener 2016
35
0
0
#1
Hola Editors,

Necessitaria un cop de mà.
Estic realitzant una missió i he arrivat a un punt que em surten una serie de problemes que no se com resoldre sense perdre 20 hores miran més tutorials, fins ara ho he estat fent amb 2D i com ja sabem l'han cambiat al 3D, i la veritat que està be, però el meu parer és que haurien de mantenir el 2D(sense modificar) dins el 3D...
Per altre vanda diria que he posat masses ordres, masses unitats i masses estructures perque comença a anar una mica a batzegades i no mola. Un cop rendereitzat i optimitzat, si es pot dir així... fluirà amb normalitat?

-Em surten una serie d'errors que no se com resoldre. (image)

-Entre 3 i 20 minuts aproximadament (suposo que depen del moviment de les tropes) em salta que la missió ha estat completada, possiblement he tocat algo desde l'editor però no se com cambiar-ho i dir-li que sense fer res no es completen les partides xD

-De la vostra Guia de GENERAR MISSIONS NO HAVIA SIGUT MAI TAN FÀCIL! m'he quedat al punt d'editar els diferents fitxers a la carpeta missionConfig. Però voldria enterar-me dels errors abans de seguir.
Per acabar, com desactivo el mode debug desde l'arxiu description.ext, on col·loco la paraula desactivat?

Així que en general em molaria que m'ajudessiu i per acabar-ho d'adobar, afegir-me al grup d'editors.


ERRORS:



SSaluts!!
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#2
Greco,

m'alegra que estiguis provant de fer missions. Els errors que et surten són deguts a que tens una versió anterior a la que vaig publicar ahir, que és per Arma 3 v1.56. Agafa siusplau la versió 1.2 https://github.com/CavallersDelCel/1RA_ ... s/tag/v1.2. El error que et surt del DAC és degut a que no assignes una variable a cap de les unitats jugables.

Podem, si et va bé, quedar demà dissatbe dia 20 a mitja tarda, cap allà a les 18:00 i t'explico de forma detallada què és cada cosa.

Diga'm alguna cosa!

Naturalment, si algú altre està interessat, pot assistir...

Edit: Bundeswehr?
 

Harkon

Nou usuari
29 Gener 2016
35
0
0
#3
Magnetar!

Justament demà a les 18, estaré fora i tornaré aproximadament a les 22h suposo, per a la partida.
T'aniria millor una mica abans? rotllo 16? o al matí? 11-12? Si no un altre dia amb més calma.

Gràcies i Salut!
 

Harkon

Nou usuari
29 Gener 2016
35
0
0
#5
Jo demà romandré fora! i el cap de setmana del 27, 28 també...
Si entre setmana no pots, s'hauria d'aplaçar cap el 5 i 6 de març.
Si va bé...

Saluts i gràcies :çsi: