Dragon's Age: origin (RPG)

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#1
No se si s'ha comentat aquest RPG per aquí.
Pel que tinc entès és dels creadors de la saga de Baldur's Gate i Neverwinters Night.

De moment m'està agradant força, tot i que trobo que l'argument és una mica lineal. Pots anar rondant per una zona de mapa concreta, però si vols progressar i accedir a noves zones cal que segueixis la història. Tampoc pocs interaccionar massa si no és per seguir la història. No és com Skyrim que tens tot el món al teu abast.

La història està bé, però te alguns punts que em recorden al senyor dels anells... per exemple: una batalla contra éssers de l'obscuritat en una nit de tempesta en una fortalesa en ruines... us recorda a la batalla de Helm's Deep? ç;)

El sistema de combat és molt semblant a Baldur's Gate i NWN. Temps real però pots para l'acció i donar ordres al grup.
Suposo que les normes de si te èxit l'atac o no, i de danys són diferents ja que no fa servir les normes D&D.
La màgia també és diferent. Tens uns conjurs i els pots anar tirant indefinidament fins que se t'acabi el mana, que es va reomplint poc a poc.

Una cosa que no m'agrada és que la vida va pujant poc a poc sense fer res. No cal dormir, ni menjar. Potser ens estalvien haver de dormir i menjar. Ja que a BD i NWN el que tothom feia era dormir constantment.

Els gràfics són 3D, però sense cap cosa especial.

De moment em sembla un joc recomanable per a qui agradin els RPG clàssics. Jo el vaig agafar perquè estava d'oferta a l'steam per 7€, amb tots els DLC.