Dos afegits al DCS World: BS2 i A10c

#1
Doncs han sortit dos afegits beta per al DCS World: Es tracta del BS2 i Warthog tot i que anuncien que en el cas del BS2 tan sols és per a la versió "standAlone" de la mateixa i per ara no funciona per a la versió upgrade... (sort que el vaig comprar de nou!)

Descarreguin i fem proves!

Codi:
A-10C Warthog and Black Shark 2 modules for DCS: World
Friday, 18 May 2012
Open beta of A-10C Warthog and Black Shark 2 modules for DCS: World are released. Links to distributives are located at the bottom of the download pages, right before BitTorrent files.

Please notice, open beta of Black Shark 2 module is of standalone version. Serial numbers of upgrade version don't fit it. Module of Black Shark 2 upgrade version will be released in an independent distributive after release of the final versions of the modules.

A-10C download page
BS2 download page
 
#3
Algú te els pegats i vol testejar el DCS World amb BS2 o A10c?

Per cert, ja he trobat el problema amb el perfil tant de BS2 com A10c (i el curios és que no falli amb BS). Es tracta del peril, amb la opció Command les combinacions de tecles no funcionen però amb Key Stroke si.... ara em toca modifcar tots els perfils..... quin pal!! :çno:
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#4
Aquest de DCS sempre fotent el monyes! Jo tinc l'upgrade del BS així que m'he de fer fotre. Quins ous!

En fi, puc provar amb l'A10.