Divendres 30 de desembre a les 22:00 - CFT Ep.V

SilverArrow

Administrator
Membre del personal
Personal Arma
Community Manager
6 Novembre 2014
1,882
86
48
#1


REQUISITS
ArmA3 + APEX + CC Estàndard Bàsic + FFAA mod

DESCRIPCIÓ

Més informació al hub de la campanya.

EDITOR

- SilverArrow

SERVIDOR

?

SELECCIÓ DE ROLS

*Podeu demanar el rol que preferiu, serà considerat quan sigueu afegits a la llista. Si no ho feu, sereu posats en els rols lliures que quedin. Els membres amb EBC tenen preferència pels rols de lideratge i per l'element de comandament.

Equip de Comandament - Negre
- Comandant:
- JTAC: SilverArrow
- TEDAX:
- Tirador d'èlit: Gobe
- Metge: Flanagansito

Equip Recon - Vermell
- Lider d'equip: Kronus
- Ass. Lider:
- Fuseller (Guia):
- Ametrallador: Welrod17

Equip Recon - Verd
- Lider d'equip: Paperboy
- Ass. Lider:
- Fuseller (Guia): EnricPC
- Ametrallador: Oriol

Equip Recon - Violeta
- Lider d'equip:
- Ass. Lider:
- Fuseller (Guia):
- Ametrallador:

ASSISTÈNCIA
- SilverArrow
- Paperboy
- Kronus
- Atunero
- Bobby Moore
- EnricPC
- Oriol
- Welrod17
- Gobe
- Flanagansito
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#5
Re: Divendres 30 de desembre a les 22:00 - -X-

Molt xula la campanya Silver. No l'havia vist fins ara i veig que algunes de les meves propostes de la campanya Albada Vermella les has millorat.
Aquest divendres no puc però estaré al cas per la propera
 

SilverArrow

Administrator
Membre del personal
Personal Arma
Community Manager
6 Novembre 2014
1,882
86
48
#7


29 Abril 2018

El caos s’ha apoderat de les illes Horitzó. La violent guerra civil ha forçat l’evacuació dels Marines de la base de Tuvanaka.
Sense base ni suports aliats disponibles, el 8é equip de reconeixement del 2n EADR ha hagut d’abandonar la cerca dels companys perduts en l’última missió i tornar a casa.

20 Juny 2018

Després de la resolució del Consell de Seguretat de les Nacions Unides que aprova una missió de manteniment de la pau al país illenc amb tretze vots a favor i dues abstencions, es prepara el desplegament a la zona d’un contingent de cascos blaus espanyol, que serà la força principal de la missió.

Sense cap més alternativa, les forces catalanes es veuran forçades a treballar amb les del país veí, per tal de rescatar els homes perduts a l’illa. Inicialment el 2n equip del 2n EADR serà desplegat a una patrullera oceànica espanyola que està fent reconeixement previ a les illes.
Aquesta i les següents missions requeriran el mod FFAA. En aquest enllaç podreu descarregar el mod:

 
28 Desembre 2016
73
0
6
29
#10
Bones, com podeu veure avui he començat a juga a l'ARMA, demà puc participar o encara he de seguir algun procediment abans d'entrar en combat?

Estic seguint molts tutorials per configurar el joc correctament, amb el mod FFXX, els controls i iguals, estic llegint el manual EBC... però no se si tindre temps de fer-ho tot i tampoc se si estorbare gaire... :çnado: A quina hora soleu connectar-vos?

Si tot funciona be, i em deixeu participar... si fa falta estaré amagat, observant i sense interferir en el combat. ç;)
 

SilverArrow

Administrator
Membre del personal
Personal Arma
Community Manager
6 Novembre 2014
1,882
86
48
#11
welrod17 said:
Bones, com podeu veure avui he començat a juga a l'ARMA, demà puc participar o encara he de seguir algun procediment abans d'entrar en combat?
Hola welrod! Benvingut!

Pots participar avui. :çsi:

Simplement hauràs de tenir els ulls i orelles ben obertes per anar aprenent sobre la marxa. Pot semblar una mica complex al principi, però quan li agafis el ritme veuràs que no ho és tant.

Això si, és important que tinguis instal·lat tot el que es requereix per la partida:

- Estàndard de Cavallers Bàsic (que es fa servir en totes les partides)
- I per avui el mod FFAA, que pots baixar des de Steam Workshop

Si tens algun dubte, diguem-ho per aqui i podem quedar uns 30 minuts abans de la partida al Teamspeak del grup.
 
28 Desembre 2016
73
0
6
29
#13
Perfecte! vaig estar instalant tot el que em dius.
Tinc el mod FFAA descarregat, de l'estandard tinc descarregats el basic i l'opcional. Hem fa falta el repositori "mapes" i "teteig" per jugar?
 

SilverArrow

Administrator
Membre del personal
Personal Arma
Community Manager
6 Novembre 2014
1,882
86
48
#15
welrod17 said:
Perfecte! vaig estar instalant tot el que em dius.
Tinc el mod FFAA descarregat, de l'estandard tinc descarregats el basic i l'opcional. Hem fa falta el repositori "mapes" i "teteig" per jugar?
No caldran avui.

Amb el repositori CC Bàsic i el mod FFAA, ja ho tindras tot :çsi:

Per cert, generalment ens connectem sobre les 21:50 a 22:00.

Cal tenir en compte que de 22:00 a 22:10 estem sempre fent algunes comprovacions tecniques i tal.
 

SilverArrow

Administrator
Membre del personal
Personal Arma
Community Manager
6 Novembre 2014
1,882
86
48
#19
Missió completada amb èxit però amb fortes baixes (incloent l'agent que haviem de rescatar).

NOTA: Degut a problemes tècnics no he pogut fer de Zeus com de costum, i per tant no us he pogut treure enemics com faig sovint quan les coses pinten malament (encara que penseu que us en poso més, habitualment és al revés). ç;)

Foto-reportatge

Desembarcant de la patrullera


Navegant fins a la zona d'operacions


Fent un punt de seguretat a la platja


Infiltrant-nos


Fent reconeixament des del Punt d'Observació


Arribant a Ouméré


Netejant Ouméré casa per casa


Recercant el pis de l'espia català (que ha estat abatut en el tiroteig), on hem obtingut la informació que havia recollit.


Portant els ferits en cotxes capturats


Abandonant cotxes capturats a la platja


Arribant al vaixell després de les mil i una

 

SilverArrow

Administrator
Membre del personal
Personal Arma
Community Manager
6 Novembre 2014
1,882
86
48
#20
Si algú té curiositat per saber com funciona la organització dels equips, bàsicament és una versió simplificada d'un escamot de Reconeixament dels Marines Americans:

Mission: To conduct advanced force operations, battle-space shaping, amphibious reconnaissance, underwater reconnaissance, ground reconnaissance or surveillance to observe, identify, and report intelligence information on the enemy, weather and terrain.

Platoon HQ
Platoon CO: First Lieutenant (0307)
Platoon SGT: Gunnery Sergeant (E-7)
Field Radio Operator: Corporal or Sergeant (not Recon MOS, hence no BRC)
Special Equipment NCO (Rigger/ Armorer): Sergeant
Special Amphibious Reconnaissance Corpsman (SARC)

Reconnaissance Team x3 (Team 1, Team 2...)
Team Leader (TL/GR): Sergeant (E-5)
Assistant Team Leader (ATL): Corporal or LCorporal 4 mags M110
Radio Operator (RTO): Corporal or LCorporal M4A1
Assistant Radio Operator(ARTO): L.Corporal or Private M4A1
Point Man / Navigator: L.Corporal or Private M4A1 w/ eotech
Scout/Driver Slackman (carries extra stuff): L.Corporal or Private M249 / M240B
Punts a comentar:
- En el nostre cas no hi ha operador de radio ni assistent d'operador de radio (ja que realment no calen).
- Com podeu veure el més junior és el "Slackman" que porta l'ametralladora i una motxilla amb tot el que necessiten els altres (per entendrens fa de mula de carrega).
- En comptes de radio operador per l'equip de comandament portem un JTAC (habitualment els equips de reconeixament porten empotrat un JTAC o un observador d'artileria).
- Addicionalment quan cal s'empotra també un TEDAX (EOD Tech) i un tirador d'elit (tot i que els ass. de lider normalment fan de tirador designat).
- El SARC és un metge d'operacions especials (com a dada curiosa és l'únic que no es Marine, sinó mariner de la Marina Americana).
- Les armes varien depenen de la missió

Si voleu més info, podeu llegir des dels manuals dels Marines (MCWP 2-25 USMC Ground Recon Ops) i consultar els següents enllaços:
- What a USMC Recon Team Looks Like
- RECONNAISSANCE MAN (0321)
- The weapons of Marine Recon: Everything you wanted to know and more.

[youtube]V4QXUmWC1jc[/youtube]