Divendres 21 de setembre (23:00)

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#1
El grup armados organitza una missió el proper divendres 21 a les 23:00.

AMENAZA NUCLEAR I




Més informació al post de la missió del seu forum: http://www.grupoarmados.info/foro/viewtopic.php?f=19&t=4731&start=0

Requisits: Operation arrowhead (sense addons).

Si us plau, tots els interessats a participar llegiu-vos el briefing i escolliu un rol (fusiler, metge, lider d'equip, etc.).

Apunteu-vos en aquest fil com abans millor ja que així ho podré de comunicar també aviat i serà més fàcil coordinar tots els efectius. Si algú no ho sap segur que s'apunti com a "possible" ja que també cal comptabilitzar-lo ( i que miri de confirmar-ho/descartar-ho com abans millor, clar).

Recordeu que es una missió on participa gent de diversos clans i que les comunicacions son habitualment en castellà.
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#3
Ok, doncs ja en som dos.

No s'apunta ningú més? Jo que els deia que casi que podriem omplir una esquadra... em fareu quedar malament ç:D .
Us ho recomano, es una experiència molt interessant.

Caldria saber-ho avui i així demà pel matí lis ho comunico.

Animeu-vos!
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#9
Ja he passat la llista als organitzadors. :çsi:

A veure si podem estar tots i aconseguim capturar el missil nuclear sense morir (tots) en l'intent. ç:D
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#11
Hem marxat cap al TS del Grupo Armados.

Els que arriveu entreu-hi que segur que triguen una mica a llençar la missió:

TS3
IP: 188.165.223.53
Port: 9987
Password: a2
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#15
Si. No ho he aclarit pero crec que com que ningu ha contestat a alpha i aquests volien les artilleries destruides li deuen haver dit que al apache que les pete sense tenir en compte que estavem alli. Això seria digne de consell de guerra. :çno:

Lo mes trist es que després he petat jo les artilleries amb la meva càrrega explosiva i m'he matat per l'ona expansiva. ç:D

En fi, a dormir que es tardíssim!