Dissabte 4 de juny a les 22:00 - Сою́з стратус

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
93
48
#1
Сою́з стратус (Partida especial de Juny)



созда́тель: SilverArrow

требование

ArmA3 + Estàndard CC

описание

Més informació aviat...

[youtube]thtDLLTR4Jc[/youtube]

регистрация

- SilverArrow
- Atunero
- Viper
- Kronus
- Diplock
- Guillem Llucià

пу́блика

- SilverArrow
- Atunero
- Viper
- Kronus
- Diplock
- Guillem Llucià
- Greco
- Paperboy
- Moska
 

Atunero

Més pesat que Kuban
Personal Arma
19 Maig 2016
1,001
96
48
#4
No podia faltar el video hahaha. Ja quan has dit pel wasap lo de la boina blava es lo primer que m'ha vingut al cap ç:D
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
93
48
#11
Foto-reportatge

Foto de familia al inici de la missió


Aterrant al campament avançat


Avançant amb pas valent


El Viper fent reconeixament visual amb els prismatics.


Exploració tàctica de la reraguarda capriana.


Buscant objectius amb la Vintorez


Liders preparant l'assalt al poble


Calma abans de la tempesta a Girna


Avançant pel poble


Netejant habitacions


Calma desprès de la tempesta (Girna)


Foto de familia final, sota foc de canó d'un avió
 

paperboy

Ja en porto tres-cents
20 Març 2013
425
6
18
43
Warcelona
#13
Bé aqui teniu el video d'aquesta semana, es veu una mica estrany a vegades, per que vaig tocar una opció d'enfocament que no havia de tocar i sembla que vagi fins al cul de morfina a vegades, però es el que te anar de buddy amb en Kronus... ç:D ç:D

[youtube]kh9J4wUkf8o[/youtube]
 

Diplock

Miquelet
Community Manager
23 Juliol 2012
818
3
18
#15
Un cop vist el vídeo paper, permet-me fer-te una critica constructiva, fixa't que la vostra nova missió era anar a destruir un antiaeri i no atacar els enemics del poble i que lesganes de matar t'acaben matant ja que obres foc contra unitats que no són una amenaça immediata per a la teva unitat. També hi ha l'error d'obrir foc en una posició on tens molt bona visual però no tens cobertura. :çsi: El mateix error ens va passar al meu equip que vam obrir foc i no em vaig assegurar abans que el meu equip estigués en bona cobertura i això va fer que morís en moska.
 

paperboy

Ja en porto tres-cents
20 Març 2013
425
6
18
43
Warcelona
#18
Normalment intento tallar tots els moments on fem el sapastre al briefing o a la partida, si no es faria etern. Principalment per escurçar el video i per altra banda, pera donar-li un caire, un pèl més seriós.
 

Atunero

Més pesat que Kuban
Personal Arma
19 Maig 2016
1,001
96
48
#19
Hahaha, per cert, el tema de la cobertura no ho feia tot en aquesta missió perque a mi em va passar el mateix que en Paper i estava darrera un muret. Va ser un tret directe al cap i mort. ç?|
 

paperboy

Ja en porto tres-cents
20 Març 2013
425
6
18
43
Warcelona
#20
M'agradaria fer un apunt en el tema de les morts...

No se si us passa a vosaltres, però desde que juguem amb respawn, només em prenc en serio "la primera vida" per dir-ho així. Un cop faig respawn, torno a l'escena, però desmotivat. Hi hauria cap manera d'evitar el morir així, que quedessis ferit/inmovilitzat amb un Bleedout un temps i possibilitat de recuperació? encara que t'hagin de transpotar a base, curar-te i si es necessari un cooldown per tornar a la zona objectiu...