Dissabte 11, partida ArmA 3 "Gos amagat" a les 22h

9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#21
les opinions son totes mol respectables, i per gustos colors. Per el que fa a mi, ja us dic que amb el sistema que vau pactar fa uns messos no m'agrada fer de metge. per tant, no faré mes aquest rol. Si m'apunto a una partida i no especifico el rol, sapigueu que no faré de metge.
 

Atunero

Més pesat que Kuban
Personal Arma
19 Maig 2016
1,003
97
48
#22
paperboy said:
Bona partida i acabada si senyors! :çvic: Tot i que l'assalt el vaig trobar una mica massa directe i vam patir baixes que crec que amb una mica de foc de supresió o unes stun granades previes...hagués sigut un xic més fàcil. A la pròxima no ens passarà! Lliçó apresa!

Vull puntualitzar unes coses que no m'agraden gaire i crec que s'haurien d'aclarir:

1. "Hora d'inici de la partida". Les 22h és l'hora exacte que ha de ser tothom, amb el modset testejat i que tot funcioni correcte. Tant ho dic pels jugadors com per a la persona que fa de server, no podem començar a les 22:45 i fer un test de rapel...ho trobo fora de lloc,

2. "Discutir ordres a un superior". Si ens diuen un uniforme i un arma específics, s'agafa allò i punt, discutir una vegada sobre això al principi de la partida, fa gràcia...dues ja NO, crec q tenim els collons negres per anar fent aquestes tonteries, per mi es motiu d'expulsió de la partida.

3."Preguntes obvies" que a vegades trenquen la dinàmica de la partida. Si alguna cosa no la saps, pregunta al company que tinguis més a la vora i quan sigui el moment edient, no en un briefing i molt menys fent servir la ràdio per a que ho escolti tothom.
Per als nous...preneu apunts, jugueu partides fora de cavallers i poc a poc us fareu amb el teclat. O si no, hi ha unes classes de puta mare fetes per en Kronus, en les quals jo que porto més de 3 anys jugant a l'Arma encara aprenc coses i es que hi estem anant els tres de sempre, i així és difícil avançar.

A veure si poc a poc i entre tots, podem anar afinant les partides i fer una bona simulació militar. Salut! :çsi:
Content?
 

paperboy

Ja en porto tres-cents
20 Març 2013
425
6
18
43
Warcelona
#23
De que hagis marxat del grup d'Arma de Cavallers? GENS
El que hagi decidit l'Staff sobre la teva actuació, no es cosa meva i no se ni el resultat, basicament, per què no m'interesa. Jo només expreso la meva opinió. I crec que cadscú és lliure de dir el que vulgui, sense faltar al respecte. Puc ser mal parlat, però mai faltaré al respecte, són dues coses diferents.
I amb aquest post, per m,i el tema queda tancat i per la meva part ets benvingut a les partides que fem. Salut! :çsi: