Dimecres 1 de Novembre 22.00 h - STAR WARS: SCARIF BATTLE I

paperboy

Ja en porto tres-cents
20 Març 2013
425
6
18
43
Warcelona
#1


REQUISITS
ArmA3 + CBA + ACE3 + ACEX + ACRE2 + Opposition Main Pack + Opposition Maps + Operation TREBUCHET

Opposition Main Pack
https://mega.nz/#!E1QADIYY!AkkHig8I9Ya9W5tzhhEFnW9K0nP7CExkM-WQaxhtFJM

Opposition Maps
https://mega.nz/#!hgxigZbK!mgTr39OwWwVxupziCIxyd9Fq6zCEYpSuZr8ayB4ttNo

Operation Trebuchet
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=769440155

NORMES
Normes de convivència a les partides.

SITUACIÓ

Amb els creixents rumors corfimats, de la creació d'una superarma per part de l'Imperi i de l'obtenció de dades de la ubicació a Eadu, l'equip del recentment creat Rogue One, ha creat un pla per a infiltrar-se a la base militar d'Scarif i obtenir els plànols de la superarma amb l'objetciu de localitzar el seu punt feble col.locat a propòsit per Galen Erso i així conseguir destruir-la.

Però el pla presenta un inconvenient, el Govern Civil de l'Aliança refusa oposar-se obertament a l'Imperi, tenen por de que sigui el principi d'una guerra que saben que no podran guanyar. Tot i això, els rebels Jyn Erso, Cassian Andor i la resta de l'equip Rogue One, juntament amb un petit grup de soldats voluntaris, han decidit desobeïr i dur a terme ells mateixos un pla. Han robat una nau de càrrega Classe Z a Eadu i han posat romb Scarif. Fent servir un dels vells codis enmagatzemats a la nau, han conseguit passar a través de la seguretat de l'escut i finalment han aterrat al planeta.

FORCES AMIGUES

- Rogue ONE
- Forces Rebels

FORCES ENEMIGUES

- Imperi Galàctic

MISSIÓ

Acabem d'aterrar, la nau ha estat rebuda per l'Equip d'Inspecció, els quals em neutralitzat dins de la nau. Jyn i Cassian s'han disfressat amb els uniformes dels inspectors i juntament amb K-2SO, es dirigiran cap a la torre del complex. La nostra tasca és, anar fins al centre de comandament de l'Hangar 1-5 i detonar qualsevol cosa que allà ens hi trobem. Em de guanyar temps per a que els plànols de l'Estrella de la Mort arribin a mans rebels i poder salvar la Galaxia.

EXECUCIÓ

El Lider de l'escuadró de voluntaris de Rogue One decidirà l'execució.

Tasques

1. Rearmar-se (si fos necessari)
2. Sortir de l'Hangar 13
3. Assegurar Alfa
4. Assegurar Bravo / Llum verda unitats rebels amigues
5. Assegurar Charlie 1 o Charlie 2 i procedir al assalt al HQ
6. Detonar ordinador central de l'hangar
7. Reagrupar-se a Delta i escapar
8. Que la força us acompanyi

Suport

Hi haurà tropes amigues a la zona, vaagin amb compte.

ROLS

- Leader
- Medic Trooper
- AT Trooper (2)
- Flamethrower Trooper
- Marksman Trooper
- Shield Trooper (3)

SERVIDOR
- Paperboy (si pot ser algú altre millor)

EDITOR
- Paperboy

APUNTATS

- Paperboy - AT Trooper #2
- Copess
- Atunero
- Ashdrick
- Davidaf - Flamethrower Trooper
- Enricpc
- Kronus
- Arnau002

ASSISTENTS

- Paperboy
- Copess
- Atunero
- Davidaf
- Enricpc
- Kronus
- Arnau002

RESULTAT

Em pogut destruir l'ordinador i juntament amb l'assalt rebel, em sigut capaços de lliurar el plànols a la força rebel. Tot i així tots els voluntaris em caigut en acte de servei. Que la força us acompanyi Rogue One.

---------------------------------------------------------
 

Copess

Ja en porto tres-cents
Membre del personal
Personal Arma
8 Maig 2017
401
61
28
#2
Re: Dimecres 1 de Novembre 22.00 h - STAR WARS: SCARIF BATTL

M'apunto 4 vegades! Al ser dimecres em puc permetre jugar fins tart