Dilluns 6, monogràfic ACE3 i partida posterior, 22:00

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#1


REQUISITS
ArmA3 + Estàndard CC

SITUACIÓ
Tropes rebels amenacen la pau a l'illa d'Altis, la situació posa en perill els civils mentre els països aliats miren cap a un altre costat degut a interessos econòmics. Degut a la delicada situació política, el nostre país nomes ha pogut establir una petita Base d'operacions avançades (FOB en anglès), el Campament Cavallers, que amb la seva limitada disponibilitat de recursos haurà de mirar de mantenir la pau com pugui en la seva zona d'operacions.

La nostre part en aquest conflicte serà la de mantenir l'ordre i evitar que un exercit rebel venjatiu crei baixes a la població civil. Un tasca difícil atès que Altis te una important quantitat de població civil ocupant gran part de l'illa.


FORCES AMIGUES

- Batalló amfibi Garotes de la mort

- Batalló blindat Gossos de Guerra

- Esquadró de combat Voltors

- Esquadró de transport Vueling

- Flotilla de combat "Neptú"
-- 1 EADR "Equip Amfibi de Desplegament Ràpid".

FORCES ENEMIGUES

- Patrulla de infanteria motoritzada
- S'estima que els rebels tenen pocs vehicles blindats pesats.
- No es preveu antiaèria.

MISSIÓ

Aquest dilluns farem una presa de contacte de l'ACE3. Explicarem els canvis de l'AGM a l'ACE3 perque els nous i els antics sapigueu com funciona tot lo bàsic, i els nous perfils. Podeu i de fet heu d'estudiar aquest mini-tutorial que us hem fet. Després si dona temps, farem una petita partida rapida per provar les novetats en una missió de combat.

EXECUCIÓ

Explicació practica de les novetats de l'estàndard, principalment ACE3. Partida posterior

Tasques
- Aprendre a fer servir l'ACE3.
- Aprendre els nous perfils.
- Felicitar a en Viper per aguantar els egocèntrics autors dels addons quan els hi fa preguntes.
- Donar les gràcies a en Magnetar "Culo veo culo quiero" per adaptar la missió a l'ACE 3.

ADMINISTRACIÓ/LOGÍSTICA

Suport
- El portaavions Mare Nostrum proporcionarà el suport proper.
- L'evacuació medica serà a càrrec del portaavions Mare Nostrum.
- Les missions CAS seran a càrrec del portaavions Mare Nostrum.
- El foc de suport esta proporcionat per 4 peces mòbils d'artilleria M4 i 4 peces mòbils llançacoets M5 Sandstorm MLRS.

Abastiment
- Dins la base hi ha armament general.

COMANDAMENT/SENYAL
Cavallers del Cel SOP "Standard Operating Procedure"

ROLS

ESQUADRA ALFA 1 - Canal alternatiu 5 - Freqüència 41

ALFA 1-1 - Element de tiradors- Canal 1 - Freqüència 201
- Tirador lider: Lliure
- Tirador: Lliure

ALFA 1-2 - Element de suport - Canal 2 - Freqüència 202
- Lider d'esquadra i patrulla: Lliure
- Fuseller automàtic M240: Lliure
- Metge: Lliure
- Granader: Lliure

ALFA 1-3 - Element d'assalt - Canal 3 - Freqüència 203
- Lider d'equip: Lliure
- Fuseller + AT4: Lliure
- Fuseller automàtic M249: Lliure
- Granader: Lliure

APUNTATS

- Viper
- SilverArrow
- Guillemllucia
- Magnetar
- Arnau002
- ZeroQ
- Anthas

Han participat

- SilverArrow
- Viper
- ZeroQ
- Anthas
- Arnau002
- Balder
- Frodo
- Magnetar
- Moska
- Ury18
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
93
48
#14
Ahir vam tenir un incident amb l'ACE. Em vaig quedar jo ko, i em van portar fins a la base per intentar-me recuperar.

Teòricament nomès em faltava sang, però em van enxufar més de 5 bosses de 1000 ml de sang (tretes de l'Arsenal que teniem al costat) i res.
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
93
48
#16
Viper said:
Be potser no et van curar be. Abans era curar, ara s'ha de curar be, no et van posar els medicaments correctes, o les dosis correctes, potser 5000ml de sang es pitjor que no posar sang.
Uhm, seguia viu i nomès indicava que faltava sang, per això l'Uri m'enxufava sang, però res.
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
93
48
#18
Viper said:
Tu pots seguir viu però no està ben curat. Ara s'ha de vigilar molt amb el ritme cardíac, la pressió arterial, aquestes coses.
De fet tot estava estable dins dels parametres correctes, l'únic missatge era: falta sang. ç:D

Conclusió, o era un bug del ACE, o em vaig quedar a mitja transformació cap a Vampir! :çboix: