Dilluns 5 de novembre

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#1
Hola nois. Disculpeu que us convoqui tan a última hora pero millor tard que mai, oi?

Us proposo una missió que vaig trobar a l'armaholic i tenia guardada a la recàmera. Representa una operació real d'un equip de SAS que es va infiltrar a l'Iraq l'any 1991 al principi de l'operació Tormenta del Desert.

Ens hem de posar en el paper de l'equip Bravo-2-0, format per 8 soldats, i els objectius de la missió són els següents:

-Produir danys a un cable de comunicacions de fibra òptica.
-Eliminar l'equip enviat a reparar els danys.
-Localitzar i destruir 3 missils SCUD.
-Al cumplir tots els objectius (o si es veu que no es poden cumplir) procedir cap a una de les diferents vies d'extracció cap al sud (Aràbia Sudí) o l'oest (Síria).

Requisits tècnics: Operation Arrowhead + ACE + ACRE. Les tropes son angleses així que els que tingue el BAF asegureu-vos de tenir-lo activat pel tema de les textures.

Altres requisits: la missió requereix un nivell alt de simulació de manera que pot ser llarga i feixuga (es comença a una cantonada de Takistan, carregats com a mules, i potser s'ha de patejar tot el mapa). Per a aquesta missió cal paciència, disciplina i ganes de fer-ho bé! :çsi:

Hora de trobada les 22:00. Llencem a les 22:15. Tingueu els MODS actualitzats!

Si no estem inspirats no passa res, ho deixem per a un altre dia i busquem una alternativa més patxanguera per a avui.


Llista d'efectius (6/8):
Balder
Buran
Jaumem
Diplock
ZeroQ
Senglar

Deixarem les IA's obertes per si algú arriba tard que pugui afegir-se! :çsi:
 

Diplock

Miquelet
Community Manager
23 Juliol 2012
818
3
18
#5
Intentaré venir, jo he tingut la sort de conèixer un dels membres del Bravo Two Zero, si voleu us explico batalletes mentre fem la missió ç:D
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#8
La missió, com a missió és molt llarga per fer-la un diluns a la nit, un divendres o dissabte encara, el tema ràdios encara no l'entenc, com deixen a un equip en terra hostil sense comunicacions, ni entre ells, també crec que falta un franctirador, sobretot pels "pastors espia" i que pot ser molt més que útil, la càrrega de les motxiles és bestial, impossible sortir correns, t'agafa un cobriment de cor avans no et pelin jejeje.

Ara si, el debriefing: Vaig caminar molt perro va ser divertit, el moment de la incursió a la benzinera, penso que el ZeroQ i un servidor ens varem cobrir molt bé i vem arribar a la possició amb certa tranquilitat, servint de recolzament als companys que venien al darrera, l'atac va estar ben planifica, tots vam fer la nostra feina, la cobertura amb dos llençadors per tombar al BMP va funcionar, tot i que el BMP va resultar estar buit jejeje, cosa que al segon control no vam fer, (també era massa tard, gairabé les 2:00) i va resultar que el bmp estava ocupat, també la possició no era bona, la propia muntanat tot i estar nosaltres a sobre els hi donava cobertura als enemics al pujar per ella, doncs quedaven a cobert per la pròpia pendent, en aquest punt vam dinyarla tots, almenys no ens van torturar.

Gràcies per la partida a tots ia Diplock per fer de host, la partida va anar molt fluida, cada cop ens en sorttim millor.

Buran
 

SENGLAR

Ja en porto tres-cents
17 Juny 2010
412
0
0
#9
Segueixo pensant que aquesta missió no està bé, no em crec que l'editor posi el ACRE i no posi ràdio, i que després de reiniciar la partida sense el ACRE apareguis sense mapa, al final quan vam atacar l'últim BMP quan em van ferir vaig aparèixer al costat del BMP!! :çno:
 

Diplock

Miquelet
Community Manager
23 Juliol 2012
818
3
18
#11
Te'n parlo un dia en privat o en alguna partida, però t'he d'informar que no tots els noms dels que hi van participar son els reals.