dilluns 25 de febrer

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#1
Finalment avui conclourem la missió que hi ha pendent de les darreres setmanes.

A veure si arribem a detectar algun dipòsit de municions enemic i l'aconseguim fer esclatar. :çsi:
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#5
Bona nit companys. Ja he deixat el server encès a partir de l'estat de la setmana passada.
Em sap greu però jo no em puc quedar avui :çno:
Que disfruteu de la partida
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#7
Merci per deixar el server obert! :çcerv:

Finalment ahir vam poder fer esclatar un catxé de municions i tornar a base (els dos que quedavem vius) l'últim assalt va ser una mica massa precipitat i directe. No es pot anar amb presses.
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#8
no se vosaltres, pero a mi em va quedar una mica de mal gust de no poder capturar aquella zona. Si el server guarda la partida, podem programar un dissabte o un diumenge tarda per fotre uns quants trets i acabar la feina.
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#9
El dilluns vaig guardar l'estat tal i com ho vau deixar. Aquest vespre després de Armados pudem continuar qui es vulgui apuntar.
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#11
Bones companys,

ja que el dilluns segurament començarem campanya nova i s'ha de preparar el servidor i perdre l'estat de la missió anterior, proposo deixar operatiu el server part del cap de setmana (dissabte tarda i vespre fins a les 02:00 aprox i diumenge tarda vespre) amb l'estat de la missió insurgency que hem estat jugant desde dos setmanes.

Ens veiem a base, canal 2 :çsi: