Dilluns 19 de Novembre

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#1
Per al proper dilluns repetirem la missió de dilluns passat. Aquest cop però farem servir una versió re-editada pel nostre company Senglar que, entre altres canvis, ha afegit radios.

Així doncs, dilluns assaltarem Feruz-Abad amb suport de snipers (ara ja experts) i ben comunicats amb l'ACRE.

Requisits: OA+ACE+ACRE

Ens trobem a les 22:00 al TS i llencem la missió a les 22:15.

:çsi:

Recompte d'efectus (8/!0):
Balder
ZeroQ
Kronus
Senglar
TBlack
Buran
Viper
Diplock
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#10
Per ampliar una mica la classe d'ahir de tirador, comentar que sempre que tingueu temps (que normalment es que si), us planifiqueu la vostre zona d'observació. Heu d'avaluar per on fugireu, on estan els enemics, quin es el seu comportament, heu d'identificar els blancs mes importants, i sobretot heu de calcular les distancies en diverses zones, us poso un exemple gràfic.



Jo estic a l'est, on marca 1-1-A, totes aquestes marques en blancs son mesures meves abans de començar l'atac. Lo que heu de fer es agafar punts fàcilment distingibles, com un edifici, una agrupació d'arbres, etc... i llavors calcular les distancies i la configuració per disparar, agafem l'exemple ressaltat per mi. Jo he agafat aquí un hangar que era molt fàcil d'identificar, he mesurat 705 metres, he mirat la taula i això em dona 19 moa, i 6,4 de desviació lateral a 4ms del vent, tot això ho deixo apuntat 705/19/6,4. I aixi amb diferents distancies i llocs importants. Aixi, quan comenci la meva feina, no haure d'anar mesurant en cada moment, si no que ja ho tinc tot fet i nomes he de repassar les notes, a l'hora del combat això es molt útil. Us aconsello que quan poseu les notes ho feu al canal directe, perquè els únics que veieu les notes sigueu vosaltres.