DCS: Mixed missions (15/08/14 - 22:00h)

#1
Testejada la missió i reparat el que no funciona, si us sembla bé, divendres podem formar un o dos packs de vol i llançar-nos a realitzar les tasques que l'alt comandament ens assigni. Varietat, emoció i dificultat assegurada!

Tothom hi està convidat, tan sols no hi apareixen els avions antics (WWII i Sabre), la resta crec recordar que hi es tota. :çruc:
 
#4
Ey companys, no recordava que avui és el sant de meva filla petita i anirem a sopar fora de casa. És per això que tot i que segurament sigui aquí puntualment, en ca que m'enredereixi comenceu i ja m'incorporaré en arribar.

La missió l'he editat per a que tinguem accés al menú de ràdio de missions des de els helos de transport i també hi he afegit un tercer Huey i Hip. Les missions us donaran coordenades LL, NATO i Bull¡s Eye. En aquest últim sistema el més fàcil és anar al mapa (F10) i utilitzar l'eina de mesurar distàncies per determinar la zona d'objectius.

La missió es diu : OPE_Version_2_16MOD i la tobareu al canal DCS: World del TS.

Ens veiem aquest vespre! :çsi:
 
#7
El destí s'ha revelat contra els helos avui, així que no ens ha quedat altre que volar Sabre.

Hem aconseguit abatre, amb una mica d'esforç i alguna vida extra, tres Mig15, fer un bonic vol en formació i un aterratge a Gudauta.

Gràcies companys per la partideta! Molt divertit, com sempre :çruc: