DCS Mi8-MTv2: missió (05/07/2014 - 22:00h)

#1
Avui missió de transport de tropes, i en NoCardis m'ha ensenyat com van els NDB en el Mi8!! :çamor: :çamor: Cada dia podem fer missions més complertes amb aquesta meravella!

Algunes instantàneas:

Els tres cavallers de l'apocaleches en formació, cap a zona de combat, portant reforços de infanteria.


Primer aterratge i descàrrega de tropes.


Au, correu a fer trets!


Finalment, un desembarc en primera línia de foc, formació tancadeta i espectacular!


Un gran vol companys! Gràcies!!! :çruc:
 
#6
Si que tenen màgia.

La missió, de fet, va ser "parcial" i no en vem treure tot el suc que pot oferir. Es tractava de un PvP entre Blaus i Vermells i per volar-la bé calien varis pilots per equip i un CA per cadascú.

Tanmateix els Cavallers del Apocaleches ens agrada el vol amb helo per si mateix; així que varem gaudir simplement recollint infanteria, fent la ruta amb el Doppler, aprofundint en els rudiments dels pilots automàtics, descarregant-la tot mantenint formacions i donant cobertura a la infanteria. Després utilitzar els NDBs per tornar als FARP i repetir el procés un parell de cops més... els resultats els pots veure en imatges.

Per la setmana vinent proposaria:

A) Que fagi una missió com aquesta però contra IA... al menys que tinguem tropes enemigues a les que disparar" :twisted:
B) També podríem intentar localitzar un servidor públic amb alguna missió interessant on haguem de fer transports. Pot ser divertit si hi ha força gent i els transports tenen un sentit global dins de la partida.

Jo durant aquesta setmaneta intentaré anar-hi donant un cop d'ull, tant als servidors públics com a alguna idea de missió.

I com sempre, si teniu altres idees siusplau digueu-ho, que així no he de fer veure que penso.. ç:x
De fet caigui el que caigui jo tinc ganes de repassar el ARC-9, que tot i que em va quedar clar, necessito més pràctica!

P.D.: Passo a en Viper algunes de les captures de ahir, a veure si apareixen més Mi8 i Huey a la portada de la comunitat! :çruc: