DCS Huey: Recuperar el carregament! (16/05/14 - 22:00h)

#1
DCS Huey: Recuperar el carregament! (16/05/14 - 22:00h)

Hola canalla, perdoneu per avisar amb tant poc temps, avui m'he "currat" una missió per al Huey... a veure si no m'he passat amb els enemics!!!! :çrubl:

La missió s'anomena Recovery.miz i la podreu trobar al canal de TS del Huey.

Prepareu-vos per AAA, Radio-navegació amb ADFs i balises, portar càrregues a un porta-avions i a una missió nocturna!!! :twisted: :twisted: :twisted:

Situació

Un grup de pirates ha assaltat un vaixell amb carregament d'armes que anava cap a Batumi. Hem localitzat una posició aproximada de la seva base i a més el carregament d'armes portava una radio-balisa que ens durà directament als lladres.

Aquest incident es vol mantenir en el màxim secret, ja que estem proveint armament d'amagatotis a Georgia i a més seria una vergonya que se sabes que uns trists pirates ens han robat!!!


Pirates abordant els mercants.


Els pirates disposen de varies llanxes ràpides.

Briefing

Hem preparat una operació d'assalt nocturn sobre la base. El Carl Vinson s'ha desplaçat fins la zona per a oferir una base d'operacions mòbil, tanmateix en estar la base pirata molt propera a aigües internacionals no pot realitzar un atac directe sobre la zona. A més, els ràdars internacionals de llarg abast limiten l'ús d'aeronaus de ala fixa, deixant-nos tan sols els helicòpters com a l'única opció per aconseguir la discreció que requereix aquesta missió.


El Carl Vinson desplegat prop de la zona.

L'objectiu és llançar un grup de Hueys que atacaran la base durant la nit i retornaran el carregament cap al porta-avions.

1.- Vol fins a WP1- l'ADF situat al nord-est del Carl Vinson. Des de allà dirigir-nos cap a rumb 247º fins rebre la senyal de la balisa dels paquets d'armament. (
2.- Atacar el campament enemic eliminant qualsevol tipus d'amenaça i procurant no malmetre els paquets d'armament.
3.- Carregar els paquets i tornar cap a WP1.
4.- En arribar al WP1 sintonitzar el ADF del Carl Vinson per a retorn a base, ja que aquest es manté en ruta cap a Batumi.

Bona sort!

Ruta
1.- Anada a campament insurgent
WP1 - ADF: 384 MHz FM - Radial 247º durant 66'5Km

Balisa del carregament
55.60 MHz FM

3.- Tornada al porta-avions Carl Vinson
WP1 - ADF: 384 KHz FM - Radial 95º Aprox.

4.- ADF Carl Vinson: 550 KHz FM




Grup de Huey Dodge:
Dodge 1-1:
Dodge 2-1:
Dodge 3-1:
Dodge 4-1:
Dodge 5-1:
Dodge 6-1:
 
28 Juny 2013
191
8
18
#3
Això té molt bona pinta!!! çXD Apunta'm! Ja se que teniu feina avui, però tinc el mono i la faré tan si com no :çruc:
 
#6
El trajecte d'anada ha estat correcte, sense problemes.

A la zona de combat hem estat abatuts molt fàcilment, per tant hem tret una AAA i hem decidit que durant la setmana investigarem com caray fer un atac en condicions amb el Huey!

Aquí unes imatges, per fer rabiar en Josep :çruc:

Sortida del Carl Vinson amb una bonica posta de sol i una contra-rellotge per no caure per la borda (els helos es mouen lleugerament damunt els vaixells!)


Arribada a la zona objectiu i localitzat la zona del campament, les traçadores espectaculars amb la visió nocturna!


La setmana vinent la volem més seriosament! :çvic:
 
28 Juny 2013
191
8
18
#8
Doncs poder si que el millor seria treure la AAA, el que.... si es treu poder estarà una mica pobre perquè no hi haurà massa resistencia, no? (no em facis massa cas amb aixo perquè poder sóc jo, que el meu dit és sensible el gallet :çboix: ) El trajecte per arribar el campament va ser llarg, però per mi va valer la pena, aixis fem una mica de navegació de nit.
En general em va agradar molt la missió, i provar la visió nocturna, una cosa nova per mi :çsi:
 
#9
Vaig estar repassant documentació per sobre del Huey, per el que sembla tan sols s'emprava contra infanteria i llanches durant el vietnam... no tenien gaire oposició que diguem!

Si us sembla bé augmentaré el nombre de infanteria i treure la AAA. Així tindrem per matar i les speedboats ens poden donar algun ensurt!