DCS 1.5 Open Beta

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
#1
Obro aquest fIl perqué aneu posant les vostres impressions, sobre la nova versió...bugs que hi trobem....sensacions..opinions en general....i els més experts deixeu anar el que penseu i així els que no ho som tant...tindrem una visió amb més perspectiva de tot plegat... ç;)

Jo com a no expert en la matéria només puc dir que és molt més del que m´esperava, i tot i que segur que encara li queda molt per arribar a ser el que es deu esperar....el canvi ha sigut absolutament espectacular....per a mi és un altre sim, jo pensava que tot i el nou motor gràfic, el terreny del caucas no canviaria massa, peró la veritat és que almenys desde el meu punt de vista abans i ara son el dia i la nit.
Estic segur que els que en sabeu de tot aixó hi deveu trobar un munt de coses a millorar que a mi em pasen desapercebudes...però jo només puc dir que estic gràtament sorprés..

Ah! si! :çulle: Cosetes que he trobat que no van:

- Els arbres continuen sent transparents al pas de l´avio i no t´hi estrelles. Creia haver entés que aixxó canviaria.
- Els nuvols (tot i que crec que encara no està implementat el sistema meteorológic definitiu) fan uns petits salts de tant en tant quan els travesses o quan surts d´ells.
- No funciona o no se com va el tema dels filtres al multiplayer, jo almenys no he aconseguit filtrar els servidors per nom ni per ping ni per res...


Aqui unes fotilles....ho sé..només faig que fer fotos a contrallum...peró és que mai les imatges a contrallum m´havien agradat tant.... :çsalut:

















Fixeu-vos en les hombres que el sol provoca en els arbres... :çamor:



 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#2
Jo també he vist el terreny molt millorat tot i que cal recordar que aquest mapa és molt vell i no està preparat per EDGE, o no al 100%, tot i que crec que ara tampoc tenim EDGE al 100%.

El tema dels arbres colisionables tenia entès que amb EDGE serien així, potser no ho han implementat encara, o no esta implementat al mapa, vés a saber.

En quant a rendiment jo m'esperava una catàstrofe i crec que va igual o millor que l'anterior.

L'única cosa que m'he trobat és algun efecte estrany al mirar a distàncies molt llunyanes amb el TGP: edificis i arbres que fan pampallugues.
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#10
No es nou, es poden rebentar fins i tot des del Lockon Flaming Cliffs, amb el SU-25T ç;) . De fet al meu vídeo, a l'aterratge final el pilot (que no recordo qui era), rebenta la roda en entrar massa de costat. El que no recordo es si per foc enemic es podia abans.

[youtube]ymFtSX28w4o[/youtube]
 

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
#11
Que es poden rebentar ja ho se...el que jo no havia vist mai era aquest efecte de goma rebentada, abans l'aspecte de les rodes punxades, abans recordo veure restes petites de goma sobre la llanta, pero mai havia vist la goma sencera amb aquest aspecte (més ben aconseguit al meu parer) de goma rebentada.
 

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
#15
Encara no he tingut temps de fer la comparació, però aqui tinc dues imatges de la mssió d´ahir amb la 1.5





També es veritat que la imatge del blindat que tu has posat es la d´aquell que se´ns va amagar entre els arbres i a mi també em costava força de veure.
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#16
Viper said:
De fet sembla com si portessis la visió tèrmica activa, prova a desactivar-la activar-la a veure que passa.
Si Viper, és la tèrmica ja que era l'única amb la que podia veure alguna cosa, amb la normal tot era del mateix color gris sense variacions, impossible de veure res significatiu, ja les vaig està encenent i apagant, jugant amb la ganància i aquella era la imatge "més nítida" que vaig aconseguir.

El tanc, quant encara no estava amagat tampoc el veia bé a certa distància, cosa que en la 1.2 veig de sobres.

Seguiré provant.
 

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
#17
Nou Changelog 1.5.1!!!

DCS 1.5.1.46722.87 Open Beta Changelog

General
Ground AI units now can path find around obstacles.
Multiplayer events now correct show in chat.
Multiplayer scores is counting now.
Added NDB and RSBN icons on F10 map.
GAZ-Tigr armour corrected.
Fixed broken repair Su-25T.
Fixed issue when AI get stuck taxiing if object is in front of a 'junction' for their route.


L-39C
Fixed messed up textures when changing cockpit language between mission run.
Fixed error on return from back seat to spectators in multiplayer mode.

Mi-8MTV2
Second hooked cargo can be unhooked in normal way.
Fixed endless descent marker smoke in multiplayer.

UH-1H
Fixed radar altimeter digital reading brightness.
Removed small gaps in cockpit model.
Fixed opacity of top green windows.

Ka-50
Removed duplicated HMS ring on multimonitor configuration.
Fixed ABRIS map.

Bf-109K-4
Fixed CTD after spin.

*Some small fixes and features isn't mentioned in the log.

A veure quins bugs ens depara el futrur... :çsi: