DayZ Standalone

isi

Nou usuari
20 Octubre 2010
44
0
0
Palma de Mallorca
#1
Bones, fa temps que no em fico en aquest foro pero ho he fet per informa-ho vos de aquest simulador de supervivencia.

Ara esta en fase alpha, pero les primeres 24h s'han venut 500.000 copies, perque era un mod que venia del arma2.

Hos hi deixo dos enllaços hi voreu un poc com va el tema. Encara falten vehicles, zombies y animals en el escenari.

http://youtu.be/iHldy-Ltrpc

http://youtu.be/rLkw2LCWIKg


Per el que no sabeu de que va gens ni mica, es tracta de sobreviure a zombies i jugadors i el medi ambient. Hi ha moltes maneres de morir.
Unic objectiu: no morir, SOBREVIURE
Per no morir has de pensar amb la vida misma... per exemple... si nessesites una transfusio de sang perque has perdut sang en un incident, ha de ser des mateix grup sanguini i per tant has de sabre un poc de enfermeria. (avans has de trobar la sang)
Hi ha sueros fisiologics i moltes coses molt originals.
Pot apresar un jugador si esta desarmat i tu vas en grup y fermarlo i agafarlis ses coses. Despres ho pots deixar com vulguis , apresat o desfermat o matar-ho. Pensa que a vegades es urgent menjar o veure o estas malalt i el jugadors duen coses que troben. Els objectes que se troban no es poren comprar de cap manera, ni pagan ni res. Tot se troba pel escenari.

Cuand mors, tornas a naixer sense res, en un punt aleatori de moment (debora el mar perque puguis orientarte, no se si mes endevant cambiara aixo). Les coses l'has de trobar pel escenari, el mengar, la beguda i armes varies, de foc i contudents, einas, y coses que es poden combinar amb uns altres
Si no mors i abandones el server, es memoritze la posicio, salut y inventari per cuand tornis a ficarte a un altre server, per tant, es important avans de deixar el server, asegurartse de deixar el personatge en un punt que no sigui perillos
Hi ha mengar en mal estat, pots morir malalt. La roba es important. Es fred, la calor, dia, nit, pluja, sabates y gorres y protecció de roba conten en la salud. Has de menjar, veure i mes endevant se espera que el joc hagis d'anar a cagar o pixar.
Com la vida misma.;-)
El servidor son maxim 40 jugadors, pero cuant estigui acabat poren ser de mes de 200 jugadors per server i centenars de zombies pel escenari.


Aqui teniu el mapa de la fase alpha (es pot ampliar i reduir): http://dayzdb.com/map#2.092.092

200 Km cuadrats.

Se espera mes mapes mes endavant


Adew i salut
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#5
Vaig acabar aburrit principalment pel comportament de la resta d'humans. No pensa gastar-me ni un euro en la versió standalone, prou feina tinc. :çno:
 

Diplock

Miquelet
Community Manager
23 Juliol 2012
818
3
18
#6
Jo el tinc i hi jugo amb uns amics, crec que el joc aquest si no vas en grup no és gaire divertit, a més anant en grup els altres jugadors no et foten el pal tan fàcilment. El problema que jo li veig és que necessiten massa sovint menjar i el fet que de moment no hi hagi vehicles fa que et fotis unes patejades brutals.
 

Moix

Foraster
21 Octubre 2013
3
0
0
#7
Bones!!! Jo soc jugador habitual al DayZ. Crec que esta bastan be i val la pena pagar pel que es, he pagat mes per alguns jocs acabats i no tan bons. Si algu vol que li explique les 4 coses mes basiques que m'agregi per steam. El meu nick es moixerno.
Salut!!!