DayZ Server

paperboy

Ja en porto tres-cents
20 Març 2013
425
6
18
43
Warcelona
#1
Ieps!! Doncs ja tinc el servidor Online de DayZ. :çvic: Al ser privat, no el tinc obert tot el dia, però si quan jo hi soc...aviseu-me i explorem Chernarus!!

SERVER: Walking Dead [CAT] Hosted by Paperboy

PSS: ewok

El servidor en principii el tinc que sigui sempre de dia...però plou que lo dona més ambientació, de totes maneres estic provant de posar-li tempestes de neu...a vere que en surt!
[youtube]wD2wlYwkE2Q[/youtube]

Fins ara nois!! :çcerv:
 

paperboy

Ja en porto tres-cents
20 Març 2013
425
6
18
43
Warcelona
#3
Hola nois!! Primer de tot demanar disculpes per haver estat desconectat del grup, però no he pogut estar per tot, la poca estona que he tingut, l'he dedicat a "millorar" un servidor que em llogat del Day Z, a dia d'avui hem conseguit afegir-li:

- Intro al entrar
- Canvi de pantalla d'inici
- Gossos acompanyants
- Heli-lift (els helicopters poden transportar cotxes i camions)
- Llum a tots el fanals a partir de les 19h fins les 7h
- Llums a dintre de cases amb possibles falles electriques
- Més de 50 armes i objectes nous
- Més de 30 vehicles nous
- Hem doblat el numero de Slots a les motxilles
- IA (Bandits, Survivors i Militars) ataquen als zombis i als jugadors depenent de la seva "humanitat", entre ells també s'ataquen
- Més de 50 Skins nous per la IA
- Terratrèmols
- Self-BloodBag (et pots fer tranfusions de sang tu mateix)
- Si dorms a la teva tenda de campanya, també recuperes vida
- Hem triplicat el nombre d'animals
- Extracció de peces dels vehicles per a posterior reparament
- Auto refuel (al acostarte a una benzinera, pots recarregar benzina sense baixar del cotxe)
- Vehicle Climb (pots pujar a la part de darrera i del davant dels cotxes i poden viatjar dos persones en bicicleta (em dona errors de tant en tant))

i poc a poc li volem anar afegint més coses com:

- Boira baixa
- Poder treure la roba als morts
- Knockout (poder deixar inconscient a l'enemic si portes Crowbar (barra de ferro) o Arma Principal)
- ACRE
- Filtre de color
- i ara mateix no recordo més, però ja us anire informant

Si hi ha algú interessat en jugar, que m'ho digui, per qué li haig de passar un parell d'arxius...estaria bé, poder fer una quedada un dia i poder jugar el màxim de gent possible a veure que passa amb el servidor i com funciona tot...com a molt hem jugat 4 persones a la vegada i ha sigut divertidissim!

No fem servir Battleye, degut a que ens dona problemes amb segons quins scripts, ademés com que som tots coneguts, no esperem que ningu faci servir "hacks" ni coses similars...

No es per què sigui fet o millorat per nosaltres, però és un dels servidors on m'ho passo millor a dia d'avui. Salut companys!! :çseny:
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#5
Sona bé però també perillós. Com està el tema dels ban del battleeye? A veure si per conectar-se a servers modificats després deixarà de funcionar l'arma2. Heu fet proves en aquest sentit?
 

paperboy

Ja en porto tres-cents
20 Març 2013
425
6
18
43
Warcelona
#6
Si, no hi ha cap problema...deu ser alguna cosa que va fer el borinot del meu germà...no hi ha cap problema en entrar en altres servdidors després, ni hi ha cap tipus de ban, està comprovat!!

Els he enviat dos mails més i encara espero que em responguin...ho deixarem córrer ja...deixarem el multiplayer per al arma3...que hi farem!!

Per cert...hi ha algú que ens pugui donar un cop de mà amb algunes coses que li volem afegir i no ens en sortim...estem una mica verds en el tema de "scripting"...gràcies! çXD
 

paperboy

Ja en porto tres-cents
20 Març 2013
425
6
18
43
Warcelona
#8
Si fos possible, ens agradaria:

- Poder portar una arma a l'esquena, és a dir, tenir dues armes principals.
- Accelerar el temps, volem que un dia duri 12 hores, en comptes de 24h.
- Canviar la capacitat d'enmagatzematge dels vehicles, hem pogut canviar la de les motxilles, però per als vehicles no ens en sortim.

- Al servidor tenim una IA, que es divideix en tres grups, Survivors, Bandits i Militars, a cada grup poden sortir, Liders, Soldats i Snipers, els quals a través d'un script, li afegeix una arma "random" d'una llista que li hem posat nosaltres, fent servir el mod @Rmod (per que al DayZ estan practicament totes les armes banejades).
El problema es que, no distingeix entre "Lider Militar", ni "Lider Bandit", estan tots dintre d'un mateix sac, per dir-ho ràpid. ¿Hi hauria alguna manera per a que diferencies entre liders de diferents grups, o Snipers Survivors i Militars? ...per que no volem que els survivors tinguin As50, ni M107, ni tampoc una Mk48...volem que portin coses més basiques...les armes bones per als militars. També ens agradaria que portessin motxilles.

Sempre anem parlant d'afegir cosetes i bé, hi ha algunes que són impossibles, per al nostre nivell i d'altres que a mida d'anar provant, ens en hem sortit. Si algú d'aqui sap com afegir cosetes, que són senzilles o complicades, és igual, però utils o molt utils, que no dubti en dir-ho....i tant aviat com puguem ho afegim, això si, acompanyat d'un tutorial explicat per a "noobs".

Gàcies per aportar el vostre granet de sorra companys!! :çseny:
 

Moska

Miquelet
3 Juny 2011
769
0
16
31
Ciutat de Mallorca
#14
Aquí tens un tros de codi que et servirà per reduir o augmentar el temps segons un tant per 1.



_factorTemps = 0.5; //Un segon passa a tenir la meitat de la seva durada

while{true}do
{
sleep _factorTemps;
skipTime 0.000000026;
}