CURS D'INFANTERIA BÀSIC 1er 2017

9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#21
Re: CURS D'INFANTERIA BÀSIC

Senyors, per segona setmana consecutiva aqui no apareix ni deu

Si realment heu perdut interes pel curs, o no penseu asistir mes, etc... agrairia que algú em digués quelcom.

Si han problemes amb el profe, el temari o com condueixo les clases, també agrairia que m`ho diguessiu sense pels a la llengua. Podeu fer-ho per public o per privat, pero el que no es de rebut es que jo em pasi un munt d'hores preparant les clases i que despres aqui no vingui ningú. Podría fer altres coses mes utils en aquest temps que inverteixo en preparar els escenaris de les clases i si no cal fer-les, m'estalviaria la feinada.

De moment, el curs queda en suspens fins que que es pugui saber quanta gent hi ha realment interesada i compromesa a aprendre els detalls del Arma3.
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#23
Re: CURS D'INFANTERIA BÀSIC

weldrod, perdona, ets la excepció i es cert que havies avisat, pero el fet es que hi han 6 persones mes, de les quals s'ha presentat unicament paperboy, que es al que menys falta li fa el entrenament i s'ha apuntat per que li fa gracia tenir la cinta. I els altres??? Collons! hi ha gent que s'apunta i ha vingut unicament a una clase, o encara pitjor, a cap!. Per aixó s'ha d'apuntar un? tant costa dir durant la setmana: "aquest proper dissabte (o el diumenge) no puc venir. I jo em monto la meva vida, osties! deixo altres coses per compartir els meus coneixements, si no hi ha interes en aprendre, jo puc disposar del meu temps d'un altre manera!. En fi. Estic sobre-escalfat ara mateix. Millor ho deixo aquí.
 

Oriol

Nou usuari
4 Desembre 2016
45
0
0
#24
Re: CURS D'INFANTERIA BÀSIC

Hola kronus, tens raó en tot el que dius, jo he estat ocupat fora de casa, vaig entrar al ts per comunicar que no podria assistir al curset d'aquest cap de setmana i al no veure't t'hauria d’haver enviat un privat, disculpa, tot i que li vaig dir al Moska ç:D rdón que si et veia t'ho digués..

A mi sí que m'agrades com a professor tot i ser un sergent xusquero de collons çXD en principi aquesta setmana estic de vacances i no haig d'anar enlloc fins dimarts que bé que torno a la feina, o dic per si fas alguna classe especial en aquests dies.

Salutacions,

Oriol (recluta aspirant a la presidència de la genialitat de Catalunya) :çvic:
 

paperboy

Ja en porto tres-cents
20 Març 2013
425
6
18
43
Warcelona
#27
Re: CURS D'INFANTERIA BÀSIC

Estaria bé rependre les classes per a poder acabar el curs. En Kronus s'ha currat un curset gratis i molt dinàmic. Va senyors posem-nos d'acord i acabem la feina.

Qui pot/vol seguir amb el curs? (Copieu la llista d'apuntats i afegiu el vostre nom al final si hi esteu interessats)



APUNTATS

-Paperboy
 

Oriol

Nou usuari
4 Desembre 2016
45
0
0
#29
Re: CURS D'INFANTERIA BÀSIC

paperboy said:
Estaria bé rependre les classes per a poder acabar el curs. En Kronus s'ha currat un curset gratis i molt dinàmic. Va senyors posem-nos d'acord i acabem la feina.

Qui pot/vol seguir amb el curs? (Copieu la llista d'apuntats i afegiu el vostre nom al final si hi esteu interessats)
Jo m'apunto però remenant pels foros no veig la llista aquesta que dius paperboy



APUNTATS

-Paperboy
 

Oriol

Nou usuari
4 Desembre 2016
45
0
0
#30
Re: CURS D'INFANTERIA BÀSIC

paperboy said:
Estaria bé rependre les classes per a poder acabar el curs. En Kronus s'ha currat un curset gratis i molt dinàmic. Va senyors posem-nos d'acord i acabem la feina.

Qui pot/vol seguir amb el curs? (Copieu la llista d'apuntats i afegiu el vostre nom al final si hi esteu interessats)


Jo m'apunto però remenant pels foros no veig la llista aquesta que dius paperboy



APUNTATS

-Paperboy
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#31
Re: CURS D'INFANTERIA BÀSIC

Bé, senyors, reanudarem les clases el proper diumenge 23 a les 16:00

Si us plau, anuncieu abans del divendres qui vindreu. Si el divendres som un nombre insuficient, no caldrà que ningú perdi el temps.
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#36
Unicament s'ha apuntat en Ashdrick i en Welrod no es segur. La classe de demà queda posposada fins al diumenge que ve a veure si es pot apuntar algú mes.

Els de sempre ens trovarem a les 16:00 per fer alguna altre cosa.... els que volgueu participar aneu baixant el mod "unsung"

http://www.armaholic.com/page.php?id=29948

No espereu al ultim minut per fer-ho perque degut a la velocitat de descarrega de Armaholic us trigarà hores (a mi em va trigar un parell d'hores i tinc fibra optica)