cooperativa setmana del 7-12 agost

9 Setembre 2010
137
0
0
#1
Hola nois. A la meva ciutat sòn dies de festa, pel qual hi ha vàries activitats durant la nit. Precisament aquesta setmana, a partir del dijous, hi ha una agenda bastant atapeïda.
Per aquest motiu us proposo jugar la coopeartiva el dimecres (demà) a les 22:00h. Ja em direu si us va bè. Si no us és possible jugueu el dijous els que sigueu i jo ja vindrè la propera setmana. Mès que res és una qüestió de voler participar. Res mès.
Fins aviat!
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#2
Jo el dijous tampoc hi seré, marxo de viatje fins al dimarts següent.

Jugar demà, per mi d'acord. çXD
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#5
madelf said:
En principi dimecres tinc Black Shark als CC... jejejejeje per tant suposo que tb em va bé jugar al Arma!!! Allà hi seré!
Això canviarà en breu company! :çvic:
 
9 Setembre 2010
137
0
0
#8
Molt bè!. Doncs perfecte. Juguem avui a partir de les 22h. Mireu de ser puntuals, que sinó es retrassa molt i es fan les tantes. Gràcies. :çsi:
 
9 Setembre 2010
137
0
0
#9
Hola companys!.
Tot i el fatal resultat de la missió, en la qual vam morir la majoria, l'experiència va ser positiva. Mica en mica hem d'anar millorant aspectes estratègics i de coordinació, però anem pel bon camí.

Per altra banda, com a cap de l'Arma, voldria demanar mès puntualitat als assistents a les partides. Entenc que hi ha gent que a vegades no pot ser-hi a l'hora prevista, però pel bon funcionament del grup és necessari començar a una hora, amb un cert marge aixó sí, però no començar una hora mès tard i canviar la missió per d'altres.
L'hora de la partida es juga a les 22h, definitivament. Si al final comencem a les 23h, pot ser que s'allargui fins la una de la matindad o mès, i crec que sent horari setmanal és massa tard.

Sobre aquests comentaris, els participants del grup què en penseu?.

Fins aviat.
 
#10
En l'última tots varem morir en la segon patrulla que varem trobar (per tant relativament ràpid) i tot i així jo vaig plegar a mitja nit. Quan millorem i fem TOTA la missió a quines hores plegarem?

Estic amb tu, és més, tot i començar a les 22h tb hem de reconèixer que fins que no comencem la partida passa molta molta estona (i no em refereixo als problemes tècnics a l'hora de muntar la partida). Potser en les partides "oficials" hauríem d'anar una mica mes per feina per a evitar acabar tan tard.

Tan sols una opinió personal... :çcerv:
 

SENGLAR

Ja en porto tres-cents
17 Juny 2010
412
0
0
#11
Per mi cap problema, suposo que tot això va per mi.

Tan sols meu de dir "ja hem començat, no pots entrar" o entenc.
 
9 Setembre 2010
137
0
0
#13
Aquesta observació no va adreçada a ningú en especial, sinó al conjunt del grup.
Simplement que per mantenir un cert ordre és convenient començar en un plaç màxim de temps i no improvisar.
:çsi: