Important Canvis aprovats pel nou Staff del grup DCS

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#1
Ahir 22 de Març ens vam reunir clandestinament el nou Staff del DCS per decidir els canvis a fer al grup segons el que es va acordar a la última reunió general del grup DCS.
Les decisions que es van prendre són aquestes:

Staff
Els membres de l'Staff s'han repartit una mica les tasques:

LeidanWing
  • Formació general.
  • Formació F/A-18C.
  • Edició de missions.
Wotan
  • Formació AV-8B NA.
  • Edició i gestió de missions.
Gato
  • Reclutament.
Viper
  • Formació general.
  • Suport general.

Esquadrons
Al grup del DCS, de moment, es crearan dos Esquadrons, un per l'F/A-18C i un altre pel AV-8B NA Harrier.

S'ha pres la decisió d'agafar aquests dos mòduls només, en base a l'enquesta que es va fer, i a la capacitat real que tindrem de gestionar esquadrons al DCS. Hi havia altres mòduls amb interès similar dels membres, però al tenir capacitats similars, creiem que és millor centrar-se en uns mòduls només, i fer-ho bé aquests, que tenir molts però estar poc especialitzats.
Igualment, si tot va bé es preveu l'ampliació a altres mòduls el dia de demà, segons capacitat i interès dels membres.

Sempre parlem en activitats oficials, en tot el que sigui no oficials com si voleu el P51.

Skins
Es faran servir skins representatius dels nostres esquadrons, d'ús obligatori a les missions oficials. De moment només s'ha previst crear un skin genèric per cada mòdul oficial.

Noms i emblemes
Amb la introducció d'aquests canvis, es crearà un emblema per tot el grup DCS, i un nom que ens representi, i també un emblema i nom per cada esquadró.

Mapes
El Caucas i el Golf seran mapes oficials. Les missions s'adaptaran a la disponibilitat dels mapes, pensant en els nous que entrin, però el Golf caldrà que tothom el compri en algun moment.

Altres mòduls
Es planteja la possibilitat de posar el modul del Carrier també d'us oficial, ja que tenim dos mòduls aeris embarcats. Però com encara no ha sortit i no sabrem que tindrà ni com anirà, s'ajorna aquesta decisió per més endavant.

Rangs i cintes
Adoptarem el sistema de rangs, que no tenen efectes reals a l'hora de volar, és més una qüestió estètica i introduirem les cintes (medalles).
El rangs i el seu funcionament està explicant en aquest fil. Encara està WIP per tant es susceptible de canvis.

També s'atorgaran cintes per nombre de missions volades, campanyes on s'ha participat regularment, missions especials, cursos i especialitzacions.

Formació
Tindrem la formació general, que englobarà els conceptes generals de vols i l'especifica, aplicada a la particularitat de cada modul oficial.
Ambdues formacions són part de la formació reglada del grup, que marcarà les pautes a seguir durant les activitats oficials.

Com a suport a aquesta formació reglada, és podran fer formacions no reglades addicionals per ampliar coneixements.

Reclutament
Es crearà una guia pels nous, per ajudar als nouvinguts quan demanin l'ingrés. Podeu veure la guia encara no acaba (WIP) en aquest enllaç. A més en Gato, com a Reclutador, farà una feina d'acompanyament dels nous per orientar-los en els seus primers moments.

Horaris
Es mantindrà el Divendres com a dia oficial, canviant l'hora d'inici a les 22h.
I es farà una enquesta per seleccionar un altre dia oficial. Aquest segon dia oficial rotarà cada setmana entre missió oficial i entrenament oficial. De moment ho anirem fent Diumenge fins a completar l'enquesta.

SRS
Adoptar ja de manera oficial i obligatòria l'us del SRS.

Normes de convivència
Es crearà un petit document per implantar unes normes de convivència a les partides. És simplement un petit text que expliqui sobretot als nous que es pot fer i que no a les missions, com no barallar-se, no disparar als companys per fer la gràcia, etc Sempre parlem de activitats oficials, forà de les oficials com si us mateu en pilotes.

Estàndard
Es crearà un document que expliqui el requisits bàsics per editar missions, per volar-les i de configuració del servidor (dificultat i aquestes coses).

De moment algunes coses que s'ha comentat són:
  • No haver respawn a excepció de problemes tècnics o casos especials.
  • Armament limitat per l'editor de la missió (amb cert marge segons context).
  • Roleig a les missions. Quan per exemple hi hagin errades tècniques, o bugs, assumir que forma part de la missió.
  • No anunciar amb popups a les missions quan s'ha acomplert una tasca (que s'integri dintre del roleig).
  • Fer sempre Briefing i AAR (After Action Report) a les missions oficials. S'explicarà com fer-los.
  • Es crearà una plantilla per publicar les activitats oficials.

Varis
Es planteja la possibilitat de fer d'ATC, AWACS i JTAC en algunes missions.
Es crearà un repositori de missions, que s'aniran reciclant i adaptant.
Es volen fer campanyes a més de missions normals.
 
Last edited:

josep

Ja en porto tres-cents
9 Agost 2010
491
8
18
Vic
#3
Bé, crec recordar que en la reunió es va acordar que en missions oficials no es tancava la porta a cap avió compatible (parlo del F-16, o el F-14, o el Mirage...). Tampoc em sembla bé que s'hagi triat començar divendres a les 10, sabent que hi ha un company que no pot fins a 2/4 d'11, almenys fins ara.
 

LeidanWing

Nou usuari
Personal DCS
12 Març 2019
25
20
3
33
#4
Bé, crec recordar que en la reunió es va acordar que en missions oficials no es tancava la porta a cap avió compatible (parlo del F-16, o el F-14, o el Mirage...). Tampoc em sembla bé que s'hagi triat començar divendres a les 10, sabent que hi ha un company que no pot fins a 2/4 d'11, almenys fins ara.
Que hi hagin altres aparells a les missions no s'ha pas descartat (sempre que siguin adients pel context de la missió), però òbviament els esquadrons oficials tindràn prioritat. La idea dels esquadrons es que ens poguem especialitzar com a grup en uns aparells concrets, que els aprenem a volar eficientment en grup, i que es converteixin en la norma al grup. Si ens trobem que de sobte hi ha moltissima gent que vol volar un avió que no te esquadró oficial, naturalment crearem un esquadró nou. Però ara mateix, i sobre tot per facilitar les coses al staff, volem centrar-nos en aquests dos mòduls. Trobem que es millor fer menys i bé, que molt però regular. En quant a l'horari, si hi ha gent que per mitja hora no pot venir jo no tinc pas cap problema en esperar. De fet és el que ja fem. Vam decidir les 22h perque la gente vagi entrant (sempre triguem una mica a començar pq estem xerrant, cosa que no es pas dolenta)