BS2: "peta" en missió creada.

josep

Ja en porto tres-cents
9 Agost 2010
491
8
18
Vic
#1
Hola de nou!

Els reis m'han portat el DCS BS2, i al crear una primera missió, em peta. La missió és molt senzilla: destruir carguers enemics (Georgians). Volem un Black Shark rus, que iniciem cold&dark a coberta del Kuznetsov. La imatge:



Quan incio la missió, el Kuznetsov i un dels Molniya comencen a llançar missils contra els enemics. I asseguraria que quan els missils han d'impactar amb els vaixels, llavors "peta" el simulador: dóna errror.

Us ha passat quelcom semblant?

He modificat els paràmetres gràfics, i em passa el mateix.

Help!!

Josep
 
#2
Ostres Josep! Quant de temps!!!

Doncs ara per ara no he fet cap missió amb el BS2... però ara mateix en faig una semblant a la teva a veure si també em dona error. Si vols també em pots enviar l'arxiu de la missió al meu correu (el deus tenir) i carrego la teva mateixa missió per descartar que sigui problema de instal·lació del simulador.

Jo amb l'editor del A-10c tb he tingut molts problemes, espero que amb el BS2 no... ara faig una prova i et dic quelcom!
 

josep

Ja en porto tres-cents
9 Agost 2010
491
8
18
Vic
#5
També em va passar quan vaig llançar missils del K-50 a un carguer. Fumejava, i quan havia d'explotar, va "petar" el simulador.

Tinc un Intel Core i7 860 a 2.80 Ghz, 4 GB RAM, Nivida Gforce GTX 285 (1GBRam).

Josep
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#9
Sobretot des que una de les grans millores anunciades és que es pot iniciar la missió des del Kutznesov...