Bon dia...

isi

Nou usuari
20 Octubre 2010
44
0
0
Palma de Mallorca
#1
Hola em dic Isi. He trobat aquesta web de casualitat i em sembla molt bona. Em gustaria participar pel que fa als jocs de l'Arma 2 i Red Orchestra 2, encara que aquest últim surtirá a la venda a principis de l'any que ve. Tinc molt temps lliure i m'agradaría participar o col.llaborar en alguna cosa si es pot, ja que porto gairebé 10 anys jugant a jocs online, i 7 anys en un clan, des d'a baix fins avui en l'actualitat amb 5 servidors.

M'agradaría aportar lameva experiència i idees sempre que vagin ben o estiguem d'acord. La questió és donar idees o suggeriments. Després, més endavant, ja veurem que més es pot fer, però per començar ja em sembla suficient.

Ahir vaig estar parlant amb Vipper i vam tenir una conversació interessant.

Bé, una salutació des de Palma de Mallorca i ens veurem pel TS3.
 

Nippó

Ja en porto tres-cents
18 Juny 2010
463
0
0
Mollerussa
#4
Benvingut Isi:

Tal i com vam parlar ahir, a veure si pots donar querra amb l' arma o amb el red orchestra, però si vols volar, ja saps on som els de l' aire.

Una salutació

Nippó
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#8
Benvingut als Cavallers del Cel, entrar a formar part d'aquesta comunitat no és solament un honor, també és una responsabilitat, doncs hauràs de complir amb les normes i l'esperit de la comunitat, i representaràs a la comunitat en les teves relacions amb altres grups.
Aquesta és una comunitat que té dues coses en comuna, la seva passió pels simuladors de qualsevol tipus, i l'ús del Català com a llengua oficial de la comunitat, en un panorama on fins ara no es trobaven grups de simulació virtual exclusivament catalans.

Primer de tot, llegeix les Normes d'ús del Fòrum i la Normativa de la comunitat si encara no ho has fet.
Després llegeix el tema Com allistar-se per com confirmar el teu ingres als Cavallers del Cel.
Tot seguit mira el tema Els primers passos, per saber com començar a participar amb nosaltres.

I no t'oblidis a partir d'ara de participar de forma regular a la comunitat, busca partides, proposa missions, i xerra amb la resta de companys al TS.
 

Konrad von Hof

Ja en porto tres-cents
16 Juny 2010
349
0
0
#12
La Vall d'Aran forma part de Catalunya de la mateixa manera que Catalunya forma part d'Espanya. La Vall d'Aran és Occitània:



Comunitat Occitana de Simulació, JA!
 

Konrad von Hof

Ja en porto tres-cents
16 Juny 2010
349
0
0
#14
Però això no treu que sigui un país occità. Es que et repeteixo que és ho mateix que el cas català dins del marc de l'estat espanyol. Li preguntes a un espanyol, què és Catalunya? Et respondrà que és una comunitat autònoma d'Espanya, perquè és així oficialment, a més de que tenen un estatut dins el marc de la nostra constitució. Ara, si es senten més catalans o espanyols per a mi perfecte. ;)
 

Nippó

Ja en porto tres-cents
18 Juny 2010
463
0
0
Mollerussa
#16
Doncs esperem que d' aquí a poc s' allistin alguns mes des de les terres de ponent, que ahir s' em en portaven els Flyers dels cavallers del cel de les mans :çseny:

Amb un altre correu, ja us indicaré com va anar lo de la fira de modelisme, que ara tinc la feina endarrerida de tot un cap de setmana.

Però esteu atents, perquè a mes a mes de les poques fotos que vaig poguer treure, ja que l' Oldcrow i jo erem fins a dalt de feina (canalla i pares, mare o dona cap :çno: ), al vespre vam anar a visitar un museu militar PRIVAT, de la segona guerra mundial. Les fotos son fosques, perquè amb la llum ambient, i el flash no es dona per a mes, però per a mi es INTERESANTISIM.

Fins desprès


Nippó