BlackBox al Arma 2

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#1
Obro el post per no perdre el fil sobre aquest tema, el moveu on toqui.

Ahir amb la partida em va sortir el mateix problema:



He fet una sèrie de probes avui en altres servidors, amb els paràmetres egüents, que fos uns Insurgency i el mapa de Takistan, ja que sempre em passa amb la mateixa partida.

Partida: Insurgency Takistan Sim 2.03





Partida : Ace takistan Insurgency v1.0 based en Pogoman, Fireball, Kol9yN --- La mateixa plantilla que la nostra base em sembla



I despres he carregat com a server una partida que tenia al ordinador: Takistan Insurgency de 18ThTR.com





La conclusió a la que arribo és que el problema és en el mapa, ja que en els servers on el mapa es basa en Pogoman, Fireball i Kol9yN em surt la pantalleta amb els errors scripts, en canvi en els altres no.

Si algú se li acut alguna idea que avisi.

Buran
 
26 Gener 2013
119
0
0
Reus (LERS)
#2
El problema és que hi ha un objecte (un hospital de campanya en aquest cas) que té el nom malament assignat (en diuen fieldHospital al codi, però a l'editor en podria sortir un altre). El comand sembla que es troba ben escrit a banda d'això. Si no recordo malament, els hospitals són tots a la base; doneu-hi un cop d'ull i reviseu que no hi hagi cap error tipogràfic.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#3
El símptoma es lo que diu en Xavi, però no es el problema, si no ens sortiria a tots. El problema es que a tu se't mostren els errors de missió, aixi que el que hem d'investigar es perquè ets surten, òbviament lo primer a revisar es lo del debug, jo estic convençut que d'una manera o altre carregues el mode debug en llançar el simulador. Posa una captura de pantalla de com treus el debug, i mirem si realment ho fas be. També digue'ns si llances a traves del Sixupdater, de l'Steam, com t'ho fas.
 
26 Gener 2013
119
0
0
Reus (LERS)
#5
Viper said:
El símptoma es lo que diu en Xavi, però no es el problema, si no ens sortiria a tots.
Sí, això està clar. De fet, no acabaríem mai de corregir errors, perquè sembla que al Pogoman i companyia se'ls va anar la mà modificant noms d'objectes; al segon servidor on apareix un altre error també succeeix el mateix problema; un nom malament assignat, i aquesta vegada a un helicòpter. Com ja has dit, cal revisar les opcions del SixUpdater amb cura; per algun lloc hi ha activat la casella "Show Script errors", això seguríssim.
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#11
si la solució de administrador no ho solventa, proba aixó.


Obre el teu Six Updater.

Verifica que la ruta (a la part de abaix de la finestra, en una casella, en forma de text verd ) te "-showScriptErrors" allà.

Selecciona el teu preset.

Verifica que tinguis tots els mods activats.

Ves a la pestanya "perfil del joc" a la part d'adalt a la esquerra de la pantalla

Veuràs que canvien les icones de les opcions de menu inmediatament a sota de les pestanyes.

marca unicament "no splash" i "skip intro".

A la casella de text "World" (a la dreta) escriu "empty".

A dalt de tot a la esquerra, a sobre de las pestanyes, a la barra a on está el nom del programa six updater. Pulsa la icona "salvar"

Ara fas click dret al preset del servidor, vas a opcions de six updater i clickes "crear shortcut al escritori".

Tindria que funcionar.
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#12
Kronus said:
si la solució de administrador no ho solventa, proba aixó.
Verifica que la ruta (a la part de abaix de la finestra, en una casella, en forma de text verd ) te "-showScriptErrors" allà.
Selecciona el teu preset.
Verifica que tinguis tots els mods activats.
Ves a la pestanya "perfil del joc" a la part d'adalt a la esquerra de la pantalla
Veuràs que canvien les icones de les opcions de menu inmediatament a sota de les pestanyes.
marca unicament "no splash" i "skip intro".
A la casella de text "World" (a la dreta) escriu "empty".
A dalt de tot a la esquerra, a sobre de las pestanyes, a la barra a on está el nom del programa six updater. Pulsa la icona "salvar"
Ara fas click dret al preset del servidor, vas a opcions de six updater i clickes "crear shortcut al escritori".
Tindria que funcionar.
Solucionat, era el que he marcat en negreta, he seguit els passos que m'has dit i em sembla molt que funciona, ja no hem surt la caixa negre.

Moltes gràcies de debó Kronus, era molt difícil poder seguir la partida.

Gràcies a tots per l'ajuda també.

Ara si us disparo ja no tindrés excuses ç;)

Buran