Battlefield 3

Urwald

Ja en porto tres-cents
11 Gener 2012
364
0
16
38
BCN
#1
Bé, tot i la collonada de no fer servir l'steam i totes les altres històries que s'han dit sobre aquest joc, l'he acabat comprant i realment no te res a veure amb el COD MW3 (que també tinc i es un mata mata sense massa sentit).

Sense voler entrar en cap mena de debat sobre polítiques de EA o DICE si algú el te i s'anima a fotre uns trets ja ho sap!
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#2
Bones Urwald,

fa temps que el vaig comprar però la penya és molt viciada i a la que treus el nas et portes un tret al cap ç:x. Espero que a tu se't doni millor i podem fer alguna cosa jejejej

ZeroQ
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#3
jo vaig fer el battlefield 1942, battlefield vietnam, Battlefield 2. i battlefield 2142

Encara que els vaig patir molt amb el battlefield 2, s'em va acabar la paciencia amb els trampossos (aim bots, hacks, spamkillers, etc...) amb el 2142. i em vaig prometre no tornar a posar calers en un mata mata a on la productora no fa res per evitar que la gent pugui fer trampes (i no, punkbuster no es la solucció).

Vaig acabar literalment malat de marrecs inmadurs equipats artificialment amb capacitats infrahumanes que l'unic que volen es guanyar a qualsevol preu.

[youtube]31u7VOsD0ME[/youtube]

[youtube]ljhe4CB-Yq4[/youtube]
 

Urwald

Ja en porto tres-cents
11 Gener 2012
364
0
16
38
BCN
#4
Ostia Kronus, si que tens colecció!

Doncs si, és un dels problemes que tenen aquests fps, jo personalment encara no m'hi he trobat, pero entenc que pugui acabar treient de polleguera!

Si realment els disfrutaves suposo que es podria evitar realitzant enfrontaments entre clans, on a priori, es juga amb honor, i no contra un marrec yankee de 12 anys que no té altre cosa a fer que rebentar partides. :çboix:
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#6
Urwald said:
Ostia Kronus, si que tens colecció!

Doncs si, és un dels problemes que tenen aquests fps, jo personalment encara no m'hi he trobat, pero entenc que pugui acabar treient de polleguera!

Si realment els disfrutaves suposo que es podria evitar realitzant enfrontaments entre clans, on a priori, es juga amb honor, i no contra un marrec yankee de 12 anys que no té altre cosa a fer que rebentar partides. :çboix:
Si realment es juga entre clans, prenent-se la cosa seriosament, pot ser molt guapo, i el joc dona molt de si amb les especialitzacions de cada tipus de combatent. el problema es que els mapes acostumen a ser gegantins i si els clans no son molt grossos es com volar al IL2 en un server el mapa del mediterrani a on nomes hi han 4 jugadors. no es troben ni de conya!.
 

Diplock

Miquelet
Community Manager
23 Juliol 2012
818
3
18
#7
Jo tinc el battlefileld 3 si algun dia hi jugueu aviseu-me que compartir helicopter o tanc és divertit.
 

Jotzaile

Nou usuari
13 Setembre 2012
13
0
1
#11
Hola a tots!
Porto un temps MIA.... però vaig lleint el forum aqui i allà :)

Aquest cop escric per anunciar-vos que he creat una plataforma de reunió per jugadors catalans del battlefield, a www.battlefield.cat

No us vull distreure de les vostres tasques com a cavallers, però si algun dia us ve de gust fer uns trets passeu per allà aviam si estem de patxanga o aixi :)

Salut i força! :çruc: