[AV-8B_F/A-18] Operació Jailbreak Reloaded 18.11.18 19:00h

Wotan

Miquelet
Personal DCS
25 Octubre 2010
588
51
28
Catalunya
#1
Bones,
proposta de missió modificada amb més sorpreses. Per a Hornet, Harrier i Mirage

Data: 18.11.18
Hora: 19:00 h

Op. Jailbreak



Missió basada en L'Operació Jericó, que va tenir lloc a Amiens el 18 de febrer de 1944.



REQUISITS

DCS World + F/A-18C Hornet o AV-8B N/A (+ M2000C)
Versió 2.5 "Estable"
SR-ClientRadio

SITUACIÓ

Aprofitant una molt desfavorida URSS, després de mesos de conflictes fronterers amb la Xina, Ucraïna i Geòrgia, tropes d’aquests països, ocupen els territoris del Mar Negre.
L’OTAN i els EUA, veient que poden treure profit econòmic de la situació, donen finalment recolzament militar a la aliança entre els dos països.
L’URSS ha detingut un grup d’agents infiltrats en el seu territori, i els ha empresonat a la presó de màxima seguretat de Sovhoznyy.
Els empresonats, son diferents agents de la DIA i del MI6. Es creu que aquests agents tenen en el seu poder informació que pot resultar d’un gran valor estratègic per als interessos dels EUA. Per això, s’ha preparat un dispositiu per alliberar-los.
Degut a la gran quantitat de tropes i forces de seguretat de la URSSS que hi ha a la zona, es descarta completament una incursió de forces especials.

MISSIÓ

L’opció escollida, és utilitzar avions d’atac que destrueixin les instal·lacions de la presó, debilitant el nombre de tropes i vigilants, així com neutralitzant les tropes i defenses antiaèries que hi ha a la zona. És important remarcar, que per tal d'evitar d'anys als presoners, és important realitzar tots els atacs sobre les instal.lacions a baix nivell. Aixó es podrà dur a terme un cop eliminades les amenaces antiaèries.
Un cop eliminades i/o destruïdes les instal·lacions i tropes exteriors i interiors de la presó, es destruiran els murs nord per tal que els agents puguin aprofitar el caos generat i sortir a l’exterior, juntament amb un gran nombre de presos polítics i comuns.
Agents secrets infiltrats a la zona han deixat amagats a les proximitats de la presó, una petita radio, armament, i un parell de camions, que els agents fugats (nom en clau Road Runner) utilitzaran per intentar arribar a la frontera més propera. Aquesta informació, s’ha pogut fer arribar als detinguts a través de un dels presos polítics.

MAPA INCURSIÓ



INSTRUCCIONS GENERALS

Organització dels grups

Colt
Missió = SEAD (Secundària: Strike)
Freqüències =
Radio 1: 130.5 AM
Radio 2: 243.000 AM
- 4x AV-8B N/A

Ford
Missió = CAP
Freqüències =
Radio 1: 140.5 AM
Radio 2: 243.000 AM
- 4x F/A-18C

Dodge
Missió = Strike
Freqüències =
Radio 1: 135.5 AM
Radio 2: 243.000 AM
- 3x F/A-18C

Pontiac
Missió: CAP
Freqüències =
Radio 1: 140.5 AM
Radio 2: 243.000 AM
- 2x M2000C

PD:
Radio 1: freqüència de cada grup.
Radio 2: freqüència general per comunicar amb els altres grups.

Overlord
Missió = AWACS
Freqüència = 251.000 AM
- E2A

Tarawa
Freqüència = 127.5 AM
TACAN= 1X

John C. Stennis
Freqüència = 128.5 AM
TACAN= 3X

Carl Vinson
Freqüència = 136.5.5 AM
TACAN= 8X

Anapa
Torre: 38.400 Mhz, 121.000 Mhz, 250.000 Mhz, 3.750 Mhz
Pista: 04
ILS:--

Foto arxiu de la ciutat de Sovhoznyy, on es pot veure la presó:



Detall dels diferents blancs de la missió:



Situació de les possibles amenaces antiaèries:



Recorregut del grup Road Runner un cop fora la presó:



Organigrama de la missió:



EDITOR

Wotan (100% hand made)

APUNTATS

AV-8B:
- Wotan
-
-
-
F/A-18 STRIKE
- Viper
- Josep
-
F/A-18 CAP
- Atunero
- Uron
- Copess
-

M2000C CAP
- Divadov
-



Apunteu-vos!!

:çsi:
 
Last edited:

Uron

Nou usuari
7 Febrer 2016
11
0
1
#3
Bones,
proposta de missió modificada amb més sorpreses. Per a Hornet, Harrier i Mirage

Data: 18.11.18
Hora: 19:00 h

Op. Jailbreak



Missió basada en L'Operació Jericó, que va tenir lloc a Amiens el 18 de febrer de 1944.



REQUISITS

DCS World + F/A-18C Hornet o AV-8B N/A (+ M2000C)
Versió 2.5 "Estable"
SR-ClientRadio

SITUACIÓ

Aprofitant una molt desfavorida URSS, després de mesos de conflictes fronterers amb la Xina, Ucraïna i Geòrgia, tropes d’aquests països, ocupen els territoris del Mar Negre.
L’OTAN i els EUA, veient que poden treure profit econòmic de la situació, donen finalment recolzament militar a la aliança entre els dos països.
L’URSS ha detingut un grup d’agents infiltrats en el seu territori, i els ha empresonat a la presó de màxima seguretat de Sovhoznyy.
Els empresonats, son diferents agents de la DIA i del MI6. Es creu que aquests agents tenen en el seu poder informació que pot resultar d’un gran valor estratègic per als interessos dels EUA. Per això, s’ha preparat un dispositiu per alliberar-los.
Degut a la gran quantitat de tropes i forces de seguretat de la URSSS que hi ha a la zona, es descarta completament una incursió de forces especials.

MISSIÓ

L’opció escollida, és utilitzar avions d’atac que destrueixin les instal·lacions de la presó, debilitant el nombre de tropes i vigilants, així com neutralitzant les tropes i defenses antiaèries que hi ha a la zona. És important remarcar, que per tal d'evitar d'anys als presoners, és important realitzar tots els atacs sobre les instal.lacions a baix nivell. Aixó es podrà dur a terme un cop eliminades les amenaces antiaèries.
Un cop eliminades i/o destruïdes les instal·lacions i tropes exteriors i interiors de la presó, es destruiran els murs nord per tal que els agents puguin aprofitar el caos generat i sortir a l’exterior, juntament amb un gran nombre de presos polítics i comuns.
Agents secrets infiltrats a la zona han deixat amagats a les proximitats de la presó, una petita radio, armament, i un parell de camions, que els agents fugats (nom en clau Road Runner) utilitzaran per intentar arribar a la frontera més propera. Aquesta informació, s’ha pogut fer arribar als detinguts a través de un dels presos polítics.

MAPA INCURSIÓ



INSTRUCCIONS GENERALS

Organització dels grups

Colt
Missió = SEAD (Secundària: Strike)
Freqüències =
Radio 1: 130.5 AM
Radio 2: 243.000 AM
- 4x AV-8B N/A

Ford
Missió = CAP
Freqüències =
Radio 1: 140.5 AM
Radio 2: 243.000 AM
- 4x F/A-18C

Dodge
Missió = Strike
Freqüències =
Radio 1: 135.5 AM
Radio 2: 243.000 AM
- 3x F/A-18C

Pontiac
Missió: CAP
Freqüències =
Radio 1: 140.5 AM
Radio 2: 243.000 AM
- 2x M2000C

PD:
Radio 1: freqüència de cada grup.
Radio 2: freqüència general per comunicar amb els altres grups.

Overlord
Missió = AWACS
Freqüència = 251.000 AM
- E2A

Tarawa
Freqüència = 127.5 AM
TACAN= 1X

John C. Stennis
Freqüència = 128.5 AM
TACAN= 3X

Carl Vinson
Freqüència = 136.5.5 AM
TACAN= 8X

Anapa
Torre: 38.400 Mhz, 121.000 Mhz, 250.000 Mhz, 3.750 Mhz
Pista: 04
ILS:--

Foto arxiu de la ciutat de Sovhoznyy, on es pot veure la presó:



Detall dels diferents blancs de la missió:



Situació de les possibles amenaces antiaèries:



Recorregut del grup Road Runner un cop fora la presó:



Organigrama de la missió:



EDITOR

Wotan (100% hand made)

APUNTATS

AV-8B:
- Wotan
-
-
-
F/A-18 STRIKE
-
-
-
F/A-18 CAP
- Atunero
-
-
-

M2000C CAP
-
-



Apunteu-vos!!

:çsi:
jo m' apunto a matar CAP
 
29 Abril 2017
52
13
8
Lliça de Amunt
#4
Jo amb el Mirage, quedem al TS o al discord?

Propostes de millora:
- Tothom té que haver-se llegit el briefing abans de la hora H i haver-se anotat les freqüències i WP, per evitar preguntar-ho cada vegada.
- Puntualitat, si tots som a l'hora H+5 minuts com a màxim, a l'hora H+15 ja podem estar a cabina per començar a volar; qui no pugui arribar a temps que avisi pel discord o whatsapp a algú.
- El servidor es pot obrir a l'hora H per que els pilots vagin entrant mentre es fa el briefing.
- Caldria que aprofitem la cita del dimecres o divendres per verificar que ens funciona el simple radio, per no perdre temps el dia de la missió.
- S'ha de escollir un líder per cada esquadró, si hi ha cap voluntari bé, si no seria el que tingui mes hores de vol amb el aparell o hores de combat.
- Tenim que ser mes professionals, el líder té que donar ordres i la resta del esquadró col·lacionar.

Alea iacta est
 
M'agrades: Wotan

Atunero

Miquelet
Personal Arma
19 Maig 2016
997
95
28
#5
Doncs tens tota la raó, jo també proposo que aprofitem el Divendres a les 22h per a provar el Simple Radio i els detalls respecte a la missió (o el Dimecres els que podeu anar).
 

Copess

Ja en porto tres-cents
Membre del personal
Personal Arma
8 Maig 2017
401
61
28
#6
És a dir, quedem divendres per volar/practicar/simple radio però la missió és diumenge, no? Vale! Apunteu-me de CAP

pd. així divendres m'ajudeu a configurar i repassar el hornet, que ara que jugo amb la 2.5 estable no tinc el joystick configurat :D (l'altre dia vaig haver de configurar-lo ingame i clar, vaig ser bastant inútil xD)
 

Wotan

Miquelet
Personal DCS
25 Octubre 2010
588
51
28
Catalunya
#7
Bona pensada Divadov.
Jo quedaria al Discord a les 19:00h. El deixaria mutejat, per si hi han problemes amb el SR.
Qui sigui l servidor que llenci la missió per que la gent pugui anar entrant.

Us deixo un enllaç amb un document de l'escuadó 69 sobre comunicacions. Aneu mirant-lo per tal 'anar practicant...

Comunicacions
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#12
Algunes captures.

Ahir la grafica em va fer coses estranyes, la mar segons el zoom es veia pixelat, youtube no em deixava veure videos de més de 480 i algunes imatges a internet també em sortien pixelades, tot molt estrany.



Josep llançant unes bombes a les instal·lacions del Sud de la presó.





Els presos fugint cap el comboi d'extracció.





Rematant "faena".

 
M'agrades: Copess