ASR AI

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#1
Un vídeo que un tal Bullhorn ha penjat quan testejava el mod ASR AI. Ho penjo només per comparativa a les partides el bCombat funciona prou bé i en varies situacions, especialment en CQB, la AI ens ha donat prous problemes.

[youtube]by6BLbJequ0[/youtube]
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#2
Viper, crec que els fitxers de compatibilitat entre ASR AI i RHS no estan instal.lats a l'estàndard. Els pots trobar al fòrum i inclouen compatibilitats per tal de que la IA reconegui les diferents armes, municions i silenciadors de RHS d'una forma més optimitzada.

L'enllaç de descàrrega directe és aquest i el del codi font es pot trobar aquí.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#5
Magnetar said:
Viper said:
Ni sabia que existien crec, gràcies per avisar :çsi: . Aquests fitxers estan desfasats, son de la versió 3.6. Vols dirs que funcionaran be? ç?|
En teoria si... són els mateixos que hi ha per ACE3 ç:D ç:D ç:D ç:D
He mirat al seu fòrum i hi ha algun comentari que parla d'errors per culpa de la versió obsoleta crec, mira-ho tu millor que ens saps mes que jo si us plau :çsi:
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#8
De la descripció als fòrums:

Specifically it causes AI to get into cover behind specific objects (any object that is tall enough is eligible).
It also causes AI to counter attack if they have detected danger and then were left alone for long enough. If the AI are continuously detecting danger then they will not counter attack until the danger has ended.
AI in buildings will also attempt to either lower their stance or move to another position in order to get out of fire.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#9
Amb la versió 1.54 dona un error en Singleplayer i servidor MP que es soluciona activant el filePatching.
Q: I just updated to 1.54 and am receiving a 'Script \userconfig\asr_ai3\asr_ai3_settings.sqf not found' error on launch.
A: Launch the game with file patching enabled (tick the option in the official launcher or add -filePatching to command line parameters). This is only required in single player or on servers (not required on clients connecting to a multiplayer game).
Per cert ha sortit nova versió, actualitzaré l'estàndard.
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#10
Com? Nova versió? 0.9.27 fa temps que va sortir... crec que ho vaig posar al Trello :çsalut:

L'error aquest que comenta passa amb tots els mods que depenguin de fitxers userconfig gràcies a la 1.54. Això significa que o bé utilitzem per les partides la opció "-filePatching" (de fet jo sempre l'activo excepte quan faig partides amb el teu servidor) o bé utilitzem un script, com el que tinc a la plantilla, que et configuri les opcions que volguem.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#11
Magnetar said:
L'error aquest que comenta passa amb tots els mods que depenguin de fitxers userconfig gràcies a la 1.54. Això significa que o bé utilitzem per les partides la opció "-filePatching" (de fet jo sempre l'activo excepte quan faig partides amb el teu servidor) o bé utilitzem un script, com el que tinc a la plantilla, que et configuri les opcions que volguem.
Com creguis que es millor.
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#12
Han tret una nova versió de ASR AI 3, la 0.9.28:

[*] configs updated for 1.56
[*] audiblefire tweaks for ammo
[*] sensitivity parameters removed
[*] optimisation using params
[*] prevent AI in player groups from jumping into weapons on their own
[*] decrease morale faster when losing team members
[*] raise reaction to danger helper limit from twice to thrice per minute per unit
[*] units will not mount near weapons if suppressed (under heavy fire)
[*] suppressed units move between house positions a lot slower
[*] fail loading userconfig settings gracefully when filepatching is not enabled (warn in RPT)
[*] copy my stance now disabled by default but can be toggled with configurable key (controls -> configure addons)
[*] default aiming skills tweaked
[*] fix NVG handling by AI only done at startup (now properly reuse them when it gets dark)
 

paperboy

Ja en porto tres-cents
20 Març 2013
425
6
18
43
Warcelona
#16
Ahir em van comentar que el ASR AI...espatlla la IA més que arreglar-la...jo trobo que complica bastant el joc i no és tan fàcil desde que faig servir aquest mod, de fet la campanya Vanila de l'Arma 3, és un infern...l'hauria de seguir fent servir? o em recomaneu un altre que funcioni millor? Gràcies :çfeli:
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#17
El tema dels mods de la IA és complicat. Si bé es cert que afegeixen varies coses que la IA vanilla no té, és difícil recomenar-ne algun, ja que pot ser que entre actualització i actualització de l'Arma 3 un acabi sent millor que un altre.

Ara mateix hi ha 4 mods que et recomanaria si no estàs conforme amb el que ofereixen:

  • VCOM AI
  • ASR AI 3 (el que fem servir)
  • Pooters enhanced ASR AI 3 (inclou algunes millores en la cobertura i cerca en edificis)
  • bCombat (desactualitzat)

Personalment, algunes de les millores de la AI que introdueix el ASR AI/Pooters enhanced AI m'agraden bastant, però últimament veig als fòrums que el VCOMM AI, en la seva nova versió 2.0, aporta algo més de realisme en aquesta versió de Arma 3 (1.56).

Sento no aportar claretat però es que no n'hi ha i és més una qüestió de preferències i que varia de missió en missió. Per algunes missions la IA vanilla anirà millor mentre que per altres el ASR AI/Pooters/VCOMM aportarà més coses que vanilla.