ASR AI Addons (millora de la IA)

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#1
En la meva creuada per millor la IA de l'ArmA, que es bastant deficient, he testejat varis addons, els millors en teoria, i em queda amb aquest, el ASR AI Addons.

La diferencia d'actuació de la IA en el combat es clara des del primer moment en aquest addon, unes de les novetats mes interessants, es que la IA fa servir els objectes del terreny, com arbres, roques, murs i sobretot edificacions, per cobrir-se i maniobrar, no nomes això, a mes entra dintre dels edificis i puja a diferents plantes. En conjunt, després de bastants proves, millora molt el comportament de la IA, actuen mes com a grup, no es separen tant entre si quan cal, i en combat CQB fan servir molt be (dintre de les limitacions del simulador) els edificis per cobrir-se, maniobrar i atacar. Nomes per això ja paga la pena, però inclou funcionalitats extres com que es rearmen ells solets amb lo que troben a capces de munició o cadàvers, podem fer servir els llançagranades (que entenc que sense l'addon no son capaços) i d'altres coses.

No soc partidari de fer servir addons fora de l'ACE2+ACRE com ja sabeu, però com que la IA es una de les coses mes importants, i aquest addon la millora molt i a mes es compatible amb l'ACE2, jo proposo fer-ho servir com estàndard.
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#3
Tota millora desde el meu punt de vista es benvinguda o sigui que toca provar-ho i treure una conclusió. He vist que només requreix el CBA o sigui que no ha de donar problemes en teoria amb altres mods.
 
3 Juny 2011
783
0
0
#4
Em sembla que sí que usen llançagranades, recordo una partida amb els armados (de fet la tinc grabada) on un soldat ens disparava amb aquest arma.