Armados

3 Juny 2011
783
0
0
#1
Em comenta el Cesotar del grup Armados que a part dels divendres hi ha altres dies (no m'ha especificat quins) on també fan partides obertes amb addons. Sembla que es fan partides molt guapes amb l'I44.

ç;)
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#2
La resta de dies (excepte els dissabtes) hi ha altres grups dels CC que realitzen activitats i per tant, sent la gent que som, no promocionaré activitats que els facin la competència.

Obviament, no tothom participa en les activitats dels altres grups i, naturalment, cadascú és lliure de fer el que vulgui. Si sou uns quants que voleu participar amb els armados en altres dies doncs endavant. Jo mateix no descarto participar algun cop en alguna d'aquestes missions però només de manera excepcional. Repeteixo, que cadascú faci el que vulgui. Teniu el fòrum i el TS per a parlar i quedar si voleu. :çsi:

Si algú es vol apuntar mai a cap d'aquestes missions és lliure de crear-se un usuari al seu fòrum i fer-ho (només cal que digueu que de cavallers venim tants) o si ho preferiu, m'ho comuniqueu a mi i jo mateix us faré el tràmit.
 
3 Juny 2011
783
0
0
#3
No a veure, no dic que fagem un segon dia "oficial" de Armados com el divendres, només informo de que si volem algún dia, hi esteim convidats ç;)