Arma 3 APEX - Llista de contingut

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
94
48
#1


Vehicles
- V-44 X Blackfish VTOL variants: transport de persones (32 soldats), transport de vehicles (pot portar fins a un LAV-25) i armat (estil AC-130)
- Y-32 Xi'an VTOL variants: transport de persones, transport de vehicles (pot portar fins a un LAV-25) i armat (estil AC-130)
- Prowler LSV variants: armat amb 2 ametrelladores lleugers i una 50 cal, i pick up
- Qilin LSV,
- KH-3A Fenghuang Drone,
- MQ-12 Falcon Drone (helicopter)
- Caesar BTT Propellor Airplane (Cessna BTT)
- MB 4WD Offroad Car (Jeep Wrangler)
- RHIB Boat, (Zodiac que porta fins a 7 persones)
- Moto d'aigua (fins a tres persones)

Armes
- AKS-74U 5.45 mm Assault Rifle, (=)
- AKM 7.62 mm Assault Rifle, (=)
- AK-12 7.62 mm Assault Rifle, (AK-12 original)
- RPG-7 Launcher, (=)
- PM 9 mm Pistol, (Makarov PMM)
- SPAR-16/S/17 Assault Rifles, (HK416 i HK417)
- CAR-95 5.8 mm Assault Rifle, (QBZ-95)
- CAR-95-1 5.8 mm Light Support Weapon, (QBZ-95 LSW)
- LIM-85 5.56 mm Light Machine Gun (FN Minimi, aka la mare de la M249),
- Type 115 6.5 mm / .50 cal Assault Rifle
- Protector 9 mm Sub-Machine Gun (MP5 PDW),
- CMR-76 6.5 mm Designated Marksman Rifle, (QBU-88),

ERCO Optics

Equipament
Nova roba, uniformes, motxilles, cascs, ulleres de visió nocturna i més


Faccions
Syndikat (Indep) - Una organització criminal composada de ex-paramilitars i criminals armats.
Gendarmeria (Blufor) - La força de llei i ordre local de Tanoa
NATO & CSAT Forces especials (CTRG i Vipers) - Operadors equipats amb alta tècnologia, enmascarament termal, visió nocturna i equipament únic
NATO & CSAT Forces del Pacific - equipats amb camuflatge adaptat al pacific

Coses del mapa
Nova decoració inspirada en Tanoa

Cares
Tanoanes i Xineses

Protocols de radio
Francès,
Barreja franco-anglesa
Xinès (dedueixo que mandarí)

Protocol Apex
Campanya co-op de 1 a 4 jugadors amb enllaços amb "The East Wind"

Showcase End Game
Familiaritzet amb el mode MP End Game en aquest escenari Single player
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
94
48
#4
Avui m'agradaria escriure un petit comentari sobre Tanoa desprès de provar-lo durant hores a la dev-branch (que vol dir que és encara una versió incompleta).

Abans de començar un apunt a mode de disclaimer, el menda (jo) va rebre forces diners de BI en el passat però intenta ser el màxim d'objectiu.

Primer de tot, haig de dir que comparar Altis/Stratis i Tanoa és un pel injust, és com comparar una bici amb una Harley-Davidson.



Altis/Stratis són el producte de molts conflictes dins de BI, ja que en principi pensaven fer un joc futurista a l'espai, incloent l'empresonament de dos dels seus membres a Grècia.

Això van donar llum a un terreny mort, sense anima, fet amb presses, on s'hi incloia contingut un any desprès d'haver sortit el joc (com l'Hotel Fantasma i l'estadi). A Altis/Stratis la major part dels pobles están destrossats (perquè aixi s'evita carregar més informació 3D), molts pobles són clònics i és dificil veure diferencies entre ciutats i poblets, perquè majoritariament usen els mateixos edificis. Pots trobar centenars de murs de pedra identics arreu sense solta ni volta, ja que ni conreus hi ha. I no nomès ruines, sinó que hi ha vehicles destrossats a tot arreu!

Per rematar-ho sembla que algú hi hagués tirat campaments militars mig abandonats amb torres i edificis extranys fets amb containers de vaixells, aixi com cupules blanques en plan alien.

Tot plegat a mi em tallava molt el rotllo i feia molt complicat fer missions ja que has de posar desenes de coses per fer-ho potable. Altis/Stratis són mapes pensats per un guió de Mad Max o The Last of Us, i poc més. Era just al contrari de tots els mapes que OFP i Arma havia fet.

Però el punt positiu és que els desenvolupadors de BI sembla que han apres la lliçó i han volgut compensar-nos per aquests últims anys d'agonia.

Tanoa és un mapa fresc, creible, lògic, on hi puc veure moltes possibilitats de guió diferents. És com una barreja del millor de Chernarus amb el millor de Sahrani.



El que crida l'atenció és que hi ha botigues! i bars! i anuncis, i tota la pesca, les poblacions són molt més reals, l'atmosfera te la pots creure.
Pots trobar des de petits pobles tradicionals amb barraques i temples indigenes, a ciutats modernes i riques amb gratacels, passant per poblets més senzills.

I no hi ha pràcticament ruines al migs dels pobles, cosa que ho fa més real, com a contrapartida hi ha forces edificis sense interior (que per dissimular-ho son botigues amb la persiana baixada, o similars).

A cada zona hi ha complexes molt identificatius, des de la fabrica de sucre, estacions de trenets, el superport industrial, una ciutat turistica, una zona hotelera, el volcà, una base militar, etc.

Tot i ser una illa molt fresca i selvàtica, és curiòs perquè hi ha moltes carreteres i camins, aixi com zones sense gaire vegetació, cosa que permet moltes possibilitats de joc.

Com a detall curiós la majoria de granjes tenen els seus respectius camps amb collites.



Al estar composat per diferents illes, dona moltes possibilitats també de creacions de missions, aixi com força un punt més el tema lògistic.

Ja per acabar el tema selva... És una experiencia en si mateix, realment et fa canviar moltissim la percepció del entorn, és com pilotar un avió a dins d'un nubol o amb boira densa... És una sensació molt extranya i rara de vunerabilitat, probablement la norma serà evitar anar a les zones selvàtiques sinó voleu patir d'estrès post traumatic.

 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
94
48
#5
[youtube]5A1O4QiFd58[/youtube]

VTOL xinès de CSAT


VTOL NATO


Gendarmerie
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
94
48
#6
Per cert Tanoa té un terreny molt més detallat i més rugós.

Això fa que en certes areas les cobertures són més fàcils, ja que el terreny és molt irregular, no calen pedres.

Punt 2 certes carreteres areas nomès són accessibles amb certs vehicles. Els LSV i els M4 WB seràn bàsics si voleu accedir a certs punts on els off-road / HMMWVs, etc. no hi arriben.

Aixi com a certes areas de la costa amb boscos de manglars nomès si podrà accedir amb bots amb el terra pla.

 

Atunero

Més pesat que Kuban
Personal Arma
19 Maig 2016
1,003
97
48
#7
Es una pasada, la veritat jo era dels més exceptics quan va sortir ArmA 3 amb el setting futurista. Però ara amb l'expansió la cosa canvia radicalment.

:çsi:
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
94
48
#8
Atunero said:
Es una pasada, la veritat jo era dels més exceptics quan va sortir ArmA 3 amb el setting futurista. Però ara amb l'expansió la cosa canvia radicalment.
+1

Bàsicament l'expansió el que fa és corretgir la majoria dels problemes de l'Arma 3 i escoltar el que la gent ha dit.

Han posat AKs i AR15s, RPG7, Minimi i MP5s per compensar el rotllo futurista.

Les armes xines també són molt curioses, i són les que fan servir el PLA, res de calibre diferent i sense vaines.

Han posat una illa fresca i realistica per compensar la marciana i deserta copy & paste Altis (això si, ara hi ha menys edificis on s'hi pot entrar).

Han posat més vehicles civils i no han fet servir cap clon de torreta!!!

Han posat una guerrilla realistica amb armes normals.

Han afegit vehicles lleugers amb FFV.

I els VTOL tot i ser futuristes, tenen un disseny molt xulo.

Bàsicament com he dit, sembla que BI ha escoltat el que la gent deia als forums.

Em falta provar encara forces coses però tot apunta que serà, en la meva opinió, la millor sortida d'un joc / expansió de Bohemia des de OFP:R.
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
94
48
#9
Molt curiòs el "Prowler", molt més àgil que un HMMWV o Offroad, i probablement podra ser conduit entre els arbres, sembla que permetra disparar 360 graus.



És una barreja dels LSV que les forces americanes fan servir:

Dagor




Flyer
 
25 Març 2016
144
0
16
#12
L'Apex esta molt bé, fins que et surts de la carretera de sorra amb el cotxe i es queda encallat i no pot sortir.
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
94
48
#13
Charlio18 said:
L'Apex esta molt bé, fins que et surts de la carretera de sorra amb el cotxe i es queda encallat i no pot sortir.
Com he comentat, pel que he vist a Tanoa, el terreny és molt rugós, per tant importa força quin tipus de vehicle portes i per on el portes. AIxò també permet bones cobertures quan avances a peu.

És fàcil encallar cotxes baixos com el Hatchback que feies servir (a la vida real em va passar amb un VW Golf, i vaig haver de posar pedres per recuperar-lo ç:D )

Per ara l'únic que permet 4x4 autèntic és el quad, tot i que en un futur el Jeep i el LSV se suposa que també permetran fer offroad bé.
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
94
48
#14
Fa la IA trampes a Tanoa?

Els tests semblen confirmar que no, és comporten de forma més intel.ligent però :çulle:

[youtube]rsFStecLsYY[/youtube]
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
94
48
#16
Exemple fàcil de com funciona la detecció a la jungla.

[youtube]QqWpqps49e0[/youtube]