(APEX) Divendres 1 de juliol a les 22:00 - Caça del Narco

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
94
48
#1


REQUISITS

ArmA3 (Apex Preview) + Estàndard CC Limitat (CBA + RHS:s + TFAR + ACE)

DESCRIPCIÓ

Més informació més endevant.

EDITOR

- SilverArrow

SERVIDOR

?

SELECCIÓ DE ROLS

*Podeu demanar el rol que preferirieu, serà considerat quan sigueu afegits a la llista. Si no ho feu, sereu posats en els rols lliures que quedin. Els que tenen EBC tenen preferència per les posicions de lideratge i element de comandament.

Comandament - Negre
- Comandant:
- JTAC: SilverArrow
- TEDAX:
- Tirador d'èlit:
- Metge: Bobby Moore

Equip Vermell
- Lider d'equip: Magnetar
- Ass. Lider: Atunero
- JFO:
- Guia/Punta: EnricPc
- Ametrallador: Gobe

Equip Verd
- Lider d'equip:
- Ass. Lider:
- JFO:
- Guia/Punta:
- Ametrallador:

Equip Violeta
- Lider d'equip:
- Ass. Lider:
- JFO:
- Guia/Punta:
- Ametrallador:

ASSISTÈNCIA
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
94
48
#2
Re: (APEX) Divendres 1 de juliol a les 22:00 - Caça del Narc

NOTA

Utilitzarem el nou sistema mèdic del vanilla, que permet incapacitacions i "reviure" (Vaja serà com el sistema mèdic bàsic de l'ACE).
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
94
48
#4
Re: (APEX) Divendres 1 de juliol a les 22:00 - Caça del Narc

Charlio18 said:
Ostres. I com funciona això?
BASIC FEATURES
New player interaction based on (new) 'hold action' tech.
New 2D and 3D visualization.
Extensive control over Revive rules through mission settings and/or config.
Backward compatibility.
Custom made animations.
Engine based unconscious state.
3 different unconscious state triggering models.
Enhanced performance - low CPU load and network traffic footprint.

LIMITATIONS
Unconscious state and Revive works only for players, AI units cannot perform Revive nor they can be incapacitated.

FUTURE PLANS
Engine based unconscious state triggering.
Unit animations improvements, both visual and functional.
Unconscious state visualization moved to engine.
Hold action tech moved to engine.
Unconscious state and Revive functionality extended to all units.
https://forums.bistudio.com/topic/19188 ... -feedback/
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
94
48
#8
Re: (APEX) Divendres 1 de juliol a les 22:00 - Caça del Narc

 
14 Juny 2016
26
0
0
#12
Re: (APEX) Divendres 1 de juliol a les 22:00 - Caça del Narc

Moment en què perdem el nostre home punta i desenllaç de la missió

[youtube]o7IY5IK2pvY[/youtube]
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#14
Re: (APEX) Divendres 1 de juliol a les 22:00 - Caça del Narc

LaResistance Mike said:
Moment en què perdem el nostre home punta i desenllaç de la missió

[youtube]o7IY5IK2pvY[/youtube]
Em vas vendre la moto, a mi no meu buscat en cap moment ç;)

A veure, això es recordatori pels veterans i explicació pels nous.

- Quan es perd un soldat del grup, es notifica a l'equip i també al lider de la unitat. El mateix passa si es ferit o mort.
- Quan un company cau (per ferida de bala, caiguda, accident o el que sigui), i no se sap si es ferit o mort (mai se sap), mai se'l dona per mort, primer sempre s'ha de verificar si està mort o no.
- El que s'ha de fer en aquestes situacions es establir un perímetre de seguretat i cercar i verificar la víctima. L'element de seguretat (si n'hi ha) o si no l'element de suport, estableixen el perímetre de seguretat i llavors l'equip d'assalt maniobra per cercar el cos i verificar l'estat de la víctima. No es pot continuar mai la missió sense saber l'estat d'una víctima amiga.
- Si ja heu establert foc amb l'enemic, el control de la situació i l'eliminació de l'amenaça es prioritari a l'atenció als pacients. Només si ho creieu realment viable es pot curar a l'hora que es lluita, es a dir esteu ven coberts, teniu efectius suficients, etc... Si no, primer es repel l'enemic, i després es cura.
- Prioritzeu els pacients, una ferida de bala greu, es una urgència, una rascada menor, no es cap urgència. No es cura per sistema, es comprova primer el tipus de ferida i es prioritza la urgència. Si voleu saber els protocols d'actuació medic, llegiu aquest enllaç nostre.

Recordeu:

- Notificar
- Cercar
- Assegurar
- Prioritzar
- Curar

 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#15
Re: (APEX) Divendres 1 de juliol a les 22:00 - Caça del Narc

paperboy said:
Em sembla que vaig ser l'únic que vaig anar a comprovar l'estat d'aquests ferits (eren morts). Simular també implica rolejar, i això vol dir que si feriu uns aliats, heu d'anar a comprovar el seu estat i curar-los si estan vius encara. Si, sabem que la IA ens dona igual, i a nivell missió no influïa en res, però es tracta de seguir els protocols d'actuació sempre, no només quan ens agrada. Perque jo no se en silver, però si fos campanya meva, això tindria conseqüències greus durant la meva campanya. Ferir aliats i no procurar-los assistència sanitària es una falta molt greu.

[youtube]lKrb_2joBKY[/youtube]
 
14 Juny 2016
26
0
0
#16
Re: (APEX) Divendres 1 de juliol a les 22:00 - Caça del Narc

ç:D
M'he estudiat l'EBC i la informació sobre el sistema mèdic.
Tot plegat és molt complex i la quantitat de teoria és tan alta, que és difícil d'assimilar sense pràctica, perquè quan comencen els trets s'entra en una espècie de mode d'improvisació on és igual quant hagis estudiat, només s'aplica allò que està correctament assimilat.

Sobre tot plegat tinc un dubte:

Hi ha algun moment en què es permeti deixar de seguir les ordres rebudes? A la meva segona missió em vaig trobar que tenia l'ordre de cobrir un sector des del vehicle mentre la resta de l'equip feia una incursió a un edifici.
Les comunicacions van deixar de fluir (no tenia visió de l'operació) i vaig sospitar que alguna cosa anava malament i vaig deixar de cobrir el sector indicat des del vehicle per anar a auxiliar l'equip, deixant de complir d'aquesta manera l'últim ordre rebut.
Això va permetre assegurar l'edifici que estàvem netejant i donar millor cobertura als meus companys, que es trobaven en situació caòtica per la baixa del líder, però no deixo de pensar que vaig deixar de complir la funció que se m'havia encarregat en última instància.
No he trobat informació al respecte a l'EBC, i m'agradaria conèixer quin és el criteri general a l'hora d'improvisar o deixar de complir ordres, com li volgueu dir.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#17
Re: (APEX) Divendres 1 de juliol a les 22:00 - Caça del Narc

Per saber si pots deixar de complir una ordre o no has de conèixer les operatives, com funciona tot, per saber quan i com canviar la nostre actuació.
Es a dir, si tu formes part de l'element de seguretat, i t'han assignat un sector a cobrir, saps que:

- L'element d'assalt compte amb la teva cobertura, si deixes de fer la teva feina ells podrien ser atacats. Per tant:
- No es feina teva participar de l'atac.
- Hi han altres unitats que poden operar a mes de tu.
- La comunicació amb el lider d'unitat i entre equips es vital.

Sabent tot això, en una situació com aquesta, si tu preveus que alguna cosa pot anar malament, si tu, com a element de seguretat, deixes de cobrir el teu sector, per voler ajudar, pots acabant fent mes mal que be. Es com la situació d'ahir de neteja del temple. Hi havien enemics dintre que van ferir companys, algun company, per voler curar ràpidament el company ferit, en comptes de fer la seva feina que es netejar el recinte, va voler fer la feina del metge que es curar, i sense prioritzar la situació.
El que es pot fer, en el meu primer exemple es:

- Notificar al meu lider del que jo crec que passa i ell decidirà.
- Ell ja demanarà permís a lider d'esquadra per enviar algú a comprovar la situació o simplement notificara perque el lider envii un altre equip a comprovar-ho.
- Si la situació la consideres critica, has de treballar amb el teu equip, i demanar a un company que cobreixi el teu sector (sempre que sigui raonable) mentre tu vas a comprovar-ho. Però clar parlem d'un supòsit en que tu no tens comunicació amb el teu lider d'equip o ets tu mateix.

Amb tot aquest rotllo em vinc a referir que no es pot establir un protocol per desobeir ordres, si no que s'han de seguir la resta d'operatives, que es el que ens diu com es pot canviar una actuació. Saber com funcionen els procediments ens ajuden a saber fins a quin punt podem estirar les ordres.
Al final tot es basa en el sentit comú, al cap i a la fi. Si tu cobreixes un sector es perque poden venir enemics per allà, si per voler anar a comprovar que passa dintre de l'edifici, deixes de cobrir el teu sector, i ningú mes o fa, doncs estàs creant un forat en la defensa. Aplica el sentit comú, comunica't perque algú altre sense tasca critica vagi a comprovar, o demana a algun company que cobreixi el teu sector mentre tu vas a fer-ho.
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
94
48
#18
Re: (APEX) Divendres 1 de juliol a les 22:00 - Caça del Narc

LaResistance Mike said:
ç:D
M'he estudiat l'EBC i la informació sobre el sistema mèdic.
Tot plegat és molt complex i la quantitat de teoria és tan alta, que és difícil d'assimilar sense pràctica, perquè quan comencen els trets s'entra en una espècie de mode d'improvisació on és igual quant hagis estudiat, només s'aplica allò que està correctament assimilat
És perfectament normal. Per això cal pràctica (la idea és amb la pràctica reescriure l'instint animal, i fer que els protocols es tornin memoria muscular). Tu fes missions amb nosaltres i poc a poc veuras com ho aprens bé. Com diu la dita: " Quant més suor en temps de pau (pràctiques) menys sang en temps de guerra" ç:D

Aquesta setmana que ve per cert, espero tenir llest el curs breu d'iniciació. Aixi explico quatre coses bàsiques i elementals. Un cop el tingui llest, el faré a qui li vingui de gust fer-lo :çsi:

Com bé diu el Viper, el tema de l'improvització s'apren amb la pràctica. La idea és primer saber bé els protocols d'actuació, desprès un cop els saps has de ser creatiu i veure quan els pots adaptar a les circumstancies.

Viper said:
Perque jo no se en silver, però si fos campanya meva, això tindria conseqüències greus durant la meva campanya. Ferir aliats i no procurar-los assistència sanitària es una falta molt greu.
La missió d'ahir no era cap campanya, simplement un follow-up de la missió anterior. Però hi estic d'acord, va ser una falta molt greu, i si fos una campanya això afectaria de forma important a la continuació. Tot i que és part de la gracia de la simulació :çsi:
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#19
Re: (APEX) Divendres 1 de juliol a les 22:00 - Caça del Narc

he vist que alguns teniu problemes per saber el tipus de vena adequat per cada ferida. Imprimu-vos aquest post i quan us toqui fer de metge el teniu al costat . Es el que faig jo.

VENES i APLICACIONS SEGONS EL TIPUS DE FERIDA

Verd fosc= idoni, bona efectivitat.
verd clar = apropiat.
groc= Efectivitat mitja
tronja= efectivitat baixa
vermell = efectivitat molt baixa.

el metge tindría que portar el doble de packing bandage i elastic bandage que d'altres tipus de venes.


INJECTABLES
Nomes es poden aplicar en braços i cames pero tenen efecte a tot el cos.

Morfina: Treu el dolor pero fa baixar el ritme cardiac (unes 40 pulsacions per injectable) . per sota de 20 pulsacions hi haurà parada cardiaca. Cal verificar el pols abans d'aplicar-la

Epinefrina ; puja el ritme cardiac. (entre 20 i 40 pulsacions per injectable) Per sobre de 200 pulsacions hi haurà parada cardiaca. Cal verificar el pols abans d'aplicar-la.

Atropina:
Neutralitza l'efecte de la epinefrina i fa baixar el pols.

El pols normal es 80. Entre 46 i 119 son parametres no perillosos. per sota de 20 i per sobre de 200 es produeixen parades cardiaques. Si apliquem morfina a algu que esta per sota de 65 li podem provocar una parada. Si apliquem epinefrina a algu que esta per sobre de 160 també ens el podem carregar directament.
Quan s'aplica morfina, si el jugador escolta el batec del seu cor, vol dir que li ha baixat massa el ritme cardiac, li te de dir al metge perque li posi una epinefrina. si el batec s'escolta molt lent, es senyal de que una parada cardiaca es inminent si no s'aplica epinefrina. Per el contrari, si el jugador escolta un batec molt ràpid, es senyal de que ha rebut massa epinefrina (cosa normal quan un es tractat a mitjes entre dos colegues i cada un li posa una epi) i està a punt de patir una parada cardiaca si no se li aplica inmediatament una atropina.

dues dosis seguides de morfina o epinefrina poden enviar al colega al respawn mes eficientment que una bala enemiga al cap.

LIQUIDS
quan es perd sang cal reposar liquids. El ritme cardiac canviarà en funció de la presió arterial. Es important reposar liquids per estabilitzar i normalitzar el ritme cardiac si no, l'aplicació de morfina o epinefrina podría matar al jugador.

pressió arterial = quantitat de liquid que s'ha de reposar
0/0= no cal reposar liquid, el pacient es mort.
45/30 = 4 litres
65/40 = 3 litres
85/50 = 2 litres
100/60= 1 litre
105/70 = 500/250 ml
120/80 = normal, no cal ficar res

Solució salina: Solució temporal. No cura al jugador. Reposar liquid estabilitza el ritme cardiac i permet injectar drogues. (epi, o morfina).

Plasma: Solució temporal pero a mes llarg plaç que la solució salina. Nomes es pot aplicar en vehicles i/o instal.lacions especificament marcades a la misió com unitats o edificis medicalitzats.

Sang: Solució permanent que reposa la salut del jugador. Nomes es pot aplicar en vehicles i/o instal.lacions especificament marcades a la misió com unitats o edificis medicalitzats. Si es porta en una motxila o en un vehicle que el disenyador de la misió no ha marcat com medicalitzat, la sang es fa mal be i no funciona.

ALTRES

Kit quirurgic; Impedeix que una ferida oberta i curada es torni a obrir i sangrar. la seva aplicació depen del dissenyador de la misió i la configuració de ACE3 medic, pot permetre aplicar-lo a qualsevol lloc o nomes a instalacions o vehicles medics. Recomanat per dissenyadors: no es gasta amb l'us i es pot aplicar a tot arreu.

Med PAK (Personal Aid Kit) : Cura totalment la salut del jugador. La seva aplicació depen del dissenyador de la misió i la configuració de ACE medic, pot permetre aplicar-lo a qualsevol lloc o nomes a instalacions o vehicles medics. Recomanat per dissenyadors:. es gasta amb l'us i nomes es pot aplicar en vehicles o instalacions medics. Es important que el disenyador de la missió marqui, identifique o sincronitzi amb els moduls medics ACE els vehicles o instalacions medicalitzats i s'aseguri la persistencia de la caracteristica [per exemple un vehicle regenerat per Alive perd aquesta caracteristica si el vehicle no es persistent. Segons com es millor marcar-lo perque aquest vehicle quedi exclos del Alive virtual AI)

Revive: Si a la misió hi ha Revive, El RCP aplicat sencer (esperar a que tota la barra de progres ompli la pantalla) allarga el temps que el jugador pot estar esperant a que arribi un metge.

Torniquet. Posat a braços i cames evita la perdua de sang mentres arriba el metge. Aplicat durant mes de 5 minuts provoca dolor intens que requerirà l'us de morfina.




Potser en Viper el vol copiar d'aqui i penjar-lo a documentació?? :çsi: