Ampliació de PC

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#1
Hola companys, tinc la intenció d'ampliar la meva màquina, però com sóc neòfit en la matèria, necessito una mica d'ajuda, això és el que tinc:

Processador : Intel Core i7 CPU 920 @ 2.67 GHz
RAM : 4 GB
Gràfica: Nvidia GeForce 9600 GT versió 9.18
Windows 7 64 bits
Monitor LG de 19"

Ja que amplio, voldria anar un pèl sobradet si es pot, fer anar el DCS, l'Arma 3 i demés simuladors amb les opcions a full, o en el millor dels casos a poder ser.

Gràcies,

Buran
 
3 Juny 2011
783
0
0
#2
Home, potser la única cosa que canviara seria la gràfica. De totes maneres jo amb un ordenador molt més "modest" faig córrer l'Arma III a full.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#3
Realment amb ampliar la RAM i canviar la gràfica tens suficient. Jo hem posaria directament 16GB de RAM, que no es cara, mira marques tipus G.SKill, Corsari, OCZ. Si el tio t'intenta col·locar Kingston li trenques la cara. I que siguin DDR3.
De la gràfica jo recomano Nvidia, jo sempre miro les comparatives de Tomshardware.com com aquesta. Aquí tens una relació del rendiment de moltes gràfiques del mercat i amb diferents programes i configuracions de qualitat gràfica.

Si optes per canviar CPU, tot i que no es imprescindible, però sempre recomanable, un i7 o i5 ultim model estaria be.
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#6
No se quant pot costar una gràfica, però calculo que mes o menys sobre els 200€, potser més, però qui sap, si puc convencer a algú (la dona principalment :çrubl: ) pugui més, ja dic, ni idea de preus, ni de targetes, ni ram, ni pantalles, encara no he començat a mirar, això només és informació per veure per on van els preus i que puc fer i que no.

Gràcies.

Buran
 
3 Juny 2011
783
0
0
#7
Buran la meva gràfica va costar 140€ fa 3 anys o així i encara vaig sobrat.

De Nvidia aquesta es la líder de ventes a algunes tendes:

http://www.pccomponentes.com/gigabyte_g ... gddr5.html

Jo personalment sempre he comprat ATI, no em donen problemes i tiren molt bé. De totes maneres NVIDIA per mí te la mateixa reputació.

http://www.pccomponentes.com/sapphire_r ... gddr5.html

Amb aquesta ves alerta no surti volant l'ordenador ç:D

http://www.pccomponentes.com/sapphire_r ... gddr5.html

Pensa també que és probable que hagis de cambiar de font d'alimentació, cerca marques conegudes.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#8
I si vols gastar-te una mica mes (jo recomano sempre gràfiques no inferiors a 250€) pots optar per una generació endavant, amb aquesta per 238€ dobles la potencia en alguns jocs.
http://www.pccomponentes.com/gigabyte_g ... gddr5.html

Pensa que actualment estem a la serie 700 a Nvidia, comprar-te una de la serie 600 es comprar-te un model del 2012, que no es dolent ni molt menys, però lo millor es comprar-te un model actual (sigui de la potencia que sigui).

Les dues opcions de Nvidia son bones, aquí caldrà que miris quin es el teu pressupost, les ATI també son bones gràfiques, sempre van a la par mes o menys ATI i Nvidia, però com nomes he tingut una ATI fa molt de temps no et puc dir res sobre elles.
 
20 Febrer 2014
63
0
0
#9
Benvolgut Buran:

De RAM, amb 8 Gb's vas sobrat, i amb 12 Gb's més que sobrat. Francament, al preu que va, invertiria el sobrecost en una bona gràfica.

Avui he penjat una comparativa de gràfiques actuals en aquesta secció.

A partir d'una NVIDIA GTX 660 Ti tindràs excel.lents prestacions per jugar a 1920 x 1080. :çruc:
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#10
Jo coincideixo amb els companys que et cal més RAM, mínim 8Gb, i sobretot gràfica.

Jo et recomano nVidia. En això de les gràfiques com més cares més potents, però jo amb una Geforce 660GTX que em va costar 150€ vaig bé. Si tires més amunt aniras millor.

El processador de moment no el tocaria.
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#12
Bé, refloto el tema,

Actualment encara tinc:

Placa base ASUS P6T Socket 1366
Processador Intel Core i7 920 2.67 GHz
4 GB Kingston DDRIII Pc 1333
VGA ASUS EN 9600 GT 1GB
Disc dur 1000GN WESRERN DIGITAL SATA 2

Seguint les vostres recomanacions, i el poc pressupost que tinc, de moment només canviaré gràfica i RAM

Ja he demanat pressupostos per ampliar el PC una mica, a veure que us sembla:

Gràfica: Gigabyte GV-N660OC-2GB, Geforce GTX 660, NVIDIA 1033 MHz 2 GB GDDR5
Memòria: Kingtson Hyperx 8GB 1600D x2 en total 16GB

M'han comentat de posar-me un disc dur sòlid només per al sistema operatiu i poca cosa més, per anar més ràpid.

Un altre tema:

Algú té el W8 ? Com li funciona amb els simuladors? és per saber si l'agafo o em quedo amb el W7.

Gràcies :çsi:

He editat, la memòria he pensat posar-me 16GB, o és massa?
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#15
Jo voto pel Windows 7, el 8 no aporta res a part d'una interfície engorrosa a més no poder.

La resta molt bé, amb la gràfica notaras molt canvi i amb la RAM bastant, sobretot quan obris diversos programes.

Els SSD estan molt bé si et sobra la pasta, sino agafa una gràfica més bona. Al final el que volem és rendiment volant, i perquè el Windows trigui un minut més a carregar-se tampoc passa res.