Allistament

Uron

Nou usuari
7 Febrer 2016
11
0
1
#1
Hola Nois, jo voldría volar el Falcon 4 bms 4.33, estic enrobellat, i necessito, practicar. Temps enrera havia volat f18 janes. ara voldría aprendre a volar el falcon 4. salutacions cordials.
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#2
Benvingut als Cavallers del Cel, t'agraïm que hagis decidit entrar a formar part d'aquesta comunitat, i t'animem a que ens preguntis qualsevol dubte que tinguis. També és una responsabilitat, doncs hauràs de complir amb les normes i l'esperit de la comunitat, i representaràs a la comunitat en les teves relacions amb d'altres grups.

Primer de tot, llegeix el tema Com allistar-se si encara no ho has fet, per conèixer els primers passos que has de donar, i saber la normativa de la comunitat.

I no t'oblidis a partir d'ara de participar de forma regular a la comunitat, cercar partides, proposar missions, i xerrar amb la resta de companys al TS.
 

Uron

Nou usuari
7 Febrer 2016
11
0
1
#3
Be Companys, jo voldría se acceptat per la comunitat, i quan tinguem una estona, m'agradaría parlar amb algú, que posi al dia de les activitats del grup. Perdoneu el meu català escrit, però jo ja tinc una edat, i vaig patir la represiò den paco.Fa 11 anys que no volo per internet, i estic robellat (rusty). Així donçs, espero el vostre ajut, per posarme les piles una altre vegada. Salutacions cordials a tots, espero la vostra rebuda. M'agaradaría que poguesim parlar amb el team speak, pero no se com instalar-lo, necessito el vostre ajut.En quant al meu Nick Uron, es pot traduir per Fura, que queda mes be., Però aquest nick es el que tenía quan volava l'' F/A 18 DE JANES, i li tinc estima.
 

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
#4
Benvingut siguis Uron!

Tot i que el nostre administrador, en Viper, et posarà més al dia de tot, em permeto fer-te cinc céntims del que fem per aquí.... :çruc:

Tot i que si, hi han membres que tenen instal.lat el Falcon BMS 4.33, no és un sim que es voli amb regularitat en aquest grup (tot i que estic segur que els pilots que tenen instal.lat el Falcon BMS 4.33 estaràn encantats d´aclarir-te qualsevol dubte o inclús de fer algun vol un dia d´aquests, és una cosa que tenim pendent ç;) ) , doncs la major part de la simulació de vol, la tenim concentrada ara mateix en la plataforma DCS World de Eagle Dynamics, no sé si la coneixes, volem principalment el Warthog A10-C, últimament el Mirage M2000C, i també helicópters com el Huey UH-1 o el Mil MI8, et deixo més a vall alguns vídeos d´alguns vols nostres perquè t´en facis una idea ç;) .
Si t´interessa, la plataforma DCS World en sí, és gratuita i hi inclou el Su-25T i el TF-51D Mustang sense el sistema d´armament però perfectament "volable", et deixo aquí l´enllaç de descàrrega per si t´interessés. Després els avions que vas adquirint si que són de pagament, i aquí cadascú va triant els que més li agraden o els que més es volen a la comunitat, amb certa regularitat hi van havent rebaixes i descomptes i la gent aprofita aquests moments per adquirir els móduls que més li interessen...però vaja, tu has preguntat pel Falcon i jo t´estic "venent la moto" de DCS ç:D, els companys que han volat Falcon durant anys et podràn informar amb més coneixement del tema que no pas jo.

Com deia, benvingut siguis a Cavallers del Cel. :çseny:

Aquí et deixo alguns videos de les nostres activitats a DCS :çsi:

[youtube]xyQlhxMzcN4[/youtube]

[youtube]T-eohyMHRxw[/youtube]

[youtube]O63Z42Ea6-I[/youtube]

[youtube]rS7tW8Q2S7U[/youtube]
 

Uron

Nou usuari
7 Febrer 2016
11
0
1
#6
gracies nois, jo tinc en dcs amb el su 25t, però no he practicat gens amb aquest aviò, i no es la meva preferencia, però suposo que puc intentar-ho., Jo tenía mes experiencia amb el f18, encara el volo, per entretenirme. I ultimament estic practicant amb el falcon 4 BMS 4.33. Vosaltres direu que hem de fer, jo intentare adaptarme. Salutacions cordials.
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#7
Com ja t'ha dit en Kopant el que més solem volar ara és l'A10C i algun altre aparell de DCS, sobretot helicopters i el Mirage. Si trobes l'A10C d'oferta te'l recomano ja que és una simulació molt acurada. Si el que t'interessa més és un caça o un multi-rol em temo que de moment en DCS no hi ha res al nivell de l'F18. El Mirage que han tret fa poc promet, però és un aparell més antic i amb menys possibilitats.

El BMS uns quants el tenim instal·lat i jo també hi tinc interès, però a mi personalment em cal configurar-lo tot.
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#8
Teníem un fòrum del Falcon on hi havia molta informació, però com es vola quasi-be anecdòticament per aquí, es va amagar. Si vols informació de com instal·lar l'ultima versió del Falcon BMS, la 4.33, i configurar-ho, visita aquest enllaç.
viewtopic.php?f=16&t=4406&start=10#p34306

Si fas servir HOTAS Cougar per volar, pots provar el meu perfil.
viewtopic.php?f=16&t=4406&start=30#p34488

I aquí tens un vídeo meu per aprendre a engegar el F-16 des de zero, un rampstart. Tot i que es va fer amb la versió 4.32 U7 es perfectament valid per la 4.33.

[youtube]wQALDYmSCdA[/youtube]
 

Uron

Nou usuari
7 Febrer 2016
11
0
1
#9
Viper said:
Teníem un fòrum del Falcon on hi havia molta informació, però com es vola quasi-be anecdòticament per aquí, es va amagar. Si vols informació de com instal·lar l'ultima versió del Falcon BMS, la 4.33, i configurar-ho, visita aquest enllaç.
viewtopic.php?f=16&t=4406&start=10#p34306

Si fas servir HOTAS Cougar per volar, pots provar el meu perfil.
viewtopic.php?f=16&t=4406&start=30#p34488

I aquí tens un vídeo meu per aprendre a engegar el F-16 des de zero, un rampstart. Tot i que es va fer amb la versió 4.32 U7 es perfectament valid per la 4.33.

[youtube]wQALDYmSCdA[/youtube]
Home jo el falcon el tinc en funcionament, pero tin un joystic una mica mes antic que el hotas , diguem que es el Microsoft mes basic, no te ni timò. El que tenia abans era el trhustmaster Hotas , pero sem va espatllar. ara amb la crisi, tiro de teclat., i de joystic sencill., pero no es cap problema.. Jo no vull que canvieu el que esteu fent, per mi, pero si algú vol volar el falcon, o el fº18 de janes, que ho digui, i quedem. Comprar el a10 whartog, de moment per a mi no es posible.Estic en paro.
 

Uron

Nou usuari
7 Febrer 2016
11
0
1
#11
Molt be Viper, , els dissabtes i diumenges al mati em va be, pero quasi que millor poseu vosaltres un horari, i aixi anirem tots millor.Pero primer tindriem que configurar el team speak, i poder parlar per veu. Aixi ens coneixem i podem anar fent. Per que altrament, ens podem gastar el dits teclejant.. Jo intentare ferme amb el joc que voleu actualment, pero necessito una mica de temps, peque tinc que comprar un joystic decent,. Soc autonom, i ara mateix la feina es un desastre.
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#12
Benvingut siguis a la Comunitat Uron !

Sobre el tema horaris acostumen a quedar els vespres a partir de les 22:00h per tema de feina, al DCS quedem de dimecres a divendres vespre-nit i els diumenges per la tarda i/o nit, depèn del personal.

Comencem per configurar-te el TeamSpeak, xerrem, anem parlant i veien que podem fer per fel algun vol, l'F18 de Jane's, quants records em porta aquest simulador, encara el dec tenir per algun lloc.

Ens veiem aviat company pels cels virtuals.

Salutacions :çsalut:
 

Uron

Nou usuari
7 Febrer 2016
11
0
1
#13
Molt be Buran jo volo el que faci falta, però el f18 de janes per mi es el millor, perque no es tan complicat com el falcon, i el que es necessita es distreuret i disfrutar, no pas trencarte les banyes, per volar sense que et pelin, mentres estas entenent el us del armament, que sembla que hagis de fer un doctorat, per acabar menjant pols.