Allistament MadElf

#1
Hola gent "em dic" MadElf,
soc un "nano" de 30 anys, profe informàtica i pare de dues nenes. Fa un temps que formo part del Escuadron69 i m'he iniciat en el DCS Black Shark, també fa anys que estic en la Flotilla24 tot i que de forma poc activa.

Avui mateix he vist un post d'en Viper i m'he fixat en la firma on sortia el logo dels Cavallers del Cel! Així que ràpidament m'he adreçat aquí i ja m'he apuntat! Tot sigui per fer país! :çseny:

Ara per ara tinc poc temps per a dedicar al simulador però els tinc tots instal·lats (Black Shark, LOMAC, IL2, SH5, DW...) Soc gran aficionat dels submarins i des de que estic al E69 m'ha enganxat la complexitat del Black Shark. He fet algun tanteig amb el LOMAC i tinc en el tinter aprendre IL2 (al menys defensar-me). Però com comentava, les ganes son moltes i el temps escàs així que per ara tan sols BS, SH5 i si s'escau en el imminent DCS:A-10...

Així doncs per ara demano l'allistament a la sèrie DCS i al simuladors de submarins.

Ens veiem!
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#4
Benvingut als Cavallers del Cel, entrar a formar part d'aquesta comunitat no és solament un honor, també és una responsabilitat, doncs hauràs de complir amb les normes i l'esperit de la comunitat, i representaràs a la comunitat en les teves relacions amb altres grups.
Aquesta és una comunitat que té dues coses en comuna, la seva passió pels simuladors de qualsevol tipus, i l'ús del Català com a llengua oficial de la comunitat, en un panorama on fins ara no es trobaven grups de simulació virtual exclusivament catalans.

Primer de tot, llegeix les Normes d'ús del Fòrum i la Normativa de la comunitat si encara no ho has fet.
Després llegeix el tema Com allistar-se per com confirmar el teu ingres als Cavallers del Cel.
Tot seguit mira el tema Els primers passos, per saber com començar a participar amb nosaltres.

I no t'oblidis a partir d'ara de participar de forma regular a la comunitat, busca partides, proposa missions, i xerra amb la resta de companys al TS.