Allistament Goldfinger

22 Abril 2014
32
0
0
35
Vilafranca del Penedès
#1
Hola a tothom!

Sóc el Goldfinger, amic del recent allistat Magnetar. A l'igual que ell busco una comunitat per jugar plegats i treure-li suc d'aquest simulador militar tan fantàstic amb la finalitat de passar una bona estona.

Jugo a la serie ARMA des del 2 i ja tinc el 3 però mai he sabut aprendre del tot i faig errors de noob. També he jugat al DayZ però entenc que no es pot considerar un simulador, sinó més aviat un experiment social ç:D

El meu nom és degut al fet que m'agraden molt les pel·lícules de James Bond (si ja ho sé! Serà millor que em tregui aquesta mentalitat de flipat dins del joc :cool: ) i perquè sóc joier (dissenyador de joies per ser exactes).

En fi, un plaer.

Ens veiem al joc!

Goldfinger
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#4
Benvingut al grup de l'ArmA, aquest es dedica principalment a partides cooperatives i de tant en tant fem partides amb d'altres grups d'internet, regularment també fem instruccions de combat. Els simuladors que fem servir son ArmA 2 i ArmA 3. En aquest enllaç tens informació de com funcionem i els principals enllaços que necessites, com quins addons fem servir al grup.

Si tens qualsevol dubte, ens pots preguntar al fòrum o al TS3, la informació del TS3 de la comunitat la pots trobar en aquest enllaç.
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#5
Benvingut siguis company :çcerv:

Esperem veure't aviat en la simulació. Mentres tant aprofita per configurar l'estandard dels cavallers i si tens dubtes ja saps on trobar-nos :çsi:
 
22 Abril 2014
32
0
0
35
Vilafranca del Penedès
#6
Moltes gràcies a tots!

Ahir ja vaig descarregar-me tots els mods i vaig personalitzar la dificultat tal com està al fòrum çXD he de dir que estic un pèl cagat perquè aneu molt en serio ç:D

M'hauria agradat connectar-me avui per començar a fer algo hehe però que hi farem si a la realitat em diuen Jordi ç;)

PD: Viper, busca'm un mod per fer flexions! Crec que el necessitaré ç:D