Allistament d'en ZeroQ

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#1
Bona nit a tothom.

Fa un parell de dies que estic llegint tot el material del vostre foro i he decidit presentar-me i si em voleu dons pasar unes estones jugant amb els Cavallers :çcerv:

Soc aficionat als simuladors de tota mena (Dasboot, X-Wing VS TieFighter, WingCommander, MechWarrior,, Comanche jejej quin clasic amb el 386) però ultimament apart del WoT (World of Tanks) només jugo als FPS típics (Killing Floor, L4D2, BF3 i sempre he trobat a faltar realisme en aquests jocs a nivell de tactiques de combat, he de provar algun dia l'ARMA II).
Fa temps havia fet els meus pinitos amb el FS, Aces over Pacific, A-10 Tank killer, B-17 FlyingFortess (un dels meus preferits), F22 lightning, SU-25,... i un llarg més.
Tenia la sensació que els darrers anys ha estat aturat el panorama de la simulació aerea fora de FS i X-Plane. Vaig arrivar a provar el IL-2 però no li vaig dedicar gaire temps i a més en singleplayer no és el mateix. Així que amb les ofertes de nadal d'Steam he comprat llicències per IL-2 CoD i el DCS-A10C. El que més m'ha motivat a tornar a provar IL-2 és veure que hi ha gent com vosaltres enganxats que a més de compartir la llengua :çseny: compartiu aficions.

Dit tot aixó m'encantaria poder participar en les classes de IL-2 i de ACS però no puc dedicar 9 setmanes als cursos ja que per motius laborals vaig fora sovint a fer feina de camp (enginyer de software per aerogenadors). Tot així magradara apendre de tots vosaltres i potser puc aportar alguna cosa positiva (aparts dels acodits) ja que he volat avions i helicopters de radiocontrol i tambè tinc afició per l'electrònica (potser puc ajudar en la part de cabines virtuals amb arduino o be amb software).

Apa ja no m'enrollo més. Bon any per tothom. Salutacions,

ZeroQ
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#4
Benvingut ZeroQ

Veurás que ara per ara no volem gaire el IL-2 Sturmovik - Cliffs of Dover. El que mes volem es el seu venerable predecessor IL-2 Sturmovik 1946. No te els gràfics del Cliffs of Dover pero a diferencia del Cliffs of Dover es un simulador amb molts mes mapes, avions i acció de tota mena... i el mes important, está super-acabat i funciona! (a diferencia del COD) . El 1946 el trobaràs a Steam per molt poca pasta.

Amb el no poder asistir a una classe, no pasa res, jo també viatjo molt i a vegades em veig obligat a saltar-la o postposarla. El que es important es que si falles a una classe, miris de posar-te en contacte amb un dels companys que faci una gravació al Team Speak i la repassis i quedis amb algú per fer les pràctiques que t'has perdut abans de la següent)

Suposso que ja t'ho has mirat, pero per si les mosques... et recomano que t'inscriguis al esquadró IL2 i miris aquest post

viewtopic.php?f=49&t=433

Ens veiem al aire!
 

Gosdatura

Més pesat que Kuban
5 Desembre 2010
1,422
9
38
51
Figaró-Montmany (VR)
#5
Doncs sigues benvingut! :çsalut:

Jo particularment faig la guerra amb l'IL-2 i el Rise of Flight. El CoD el tinc, però per ara no m'hi he barallat gaire amb ell. Els submarins fa temps que no els toco... no hi ha temps per a més.

Així que passi's vosté pels fils dels simuladors que més ràbia li facin i apunti's.

Salut!!
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#9
Ostres moltes gràcies per la benvinguda. Hem feu sentir millor que a casa jejeje çXD

De moment veient que el IL-2 CoD està molt verd encara et faré cas Kronus i hem pillaré el classic que com ve dius està més barat que una entrada de cinema.

Apa demà quan torni per casa el compro i l'instalo a veure que tal.

Gràcies a tots per la bona acollida :çruc:

ZeroQ
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#10
Benvingut als Cavallers del Cel, entrar a formar part d'aquesta comunitat no és solament un honor, també és una responsabilitat, doncs hauràs de complir amb les normes i l'esperit de la comunitat, i representaràs a la comunitat en les teves relacions amb altres grups.
Aquesta és una comunitat que té dues coses en comuna, la seva passió pels simuladors de qualsevol tipus, i l'ús del Català com a llengua oficial de la comunitat, en un panorama on fins ara no es trobaven grups de simulació virtual exclusivament catalans.

Primer de tot, llegeix les Normes d'ús del Fòrum i la Normativa de la comunitat si encara no ho has fet.
Després llegeix el tema Com allistar-se per com confirmar el teu ingres als Cavallers del Cel.
Tot seguit mira el tema Els primers passos, per saber com començar a participar amb nosaltres.

I no t'oblidis a partir d'ara de participar de forma regular a la comunitat, busca partides, proposa missions, i xerra amb la resta de companys al TS.