Ajuda script missió!

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
#1
Doncs bé, ,estic fent proves per volar la Christmas cup de marres amb la 1.5 open beta aquest dimecres i no va! :çnopas:

Quan t´acostes a la zona de combat AO i reps el primer missatge de benvinguda i de que solicitis objectiu prems F10 i surt el següent missatge d´error:



Una altra vegada ho he intentat amb començant amb l´avio ja quasi dins la zona de combat i m´ha sortit aquest altra missatge d´error:



Per mi, que és el "condensador de fluzo", peró com aquí hi ha molta més gent que controla més que jo, a veure si sona la campana hi algú em dona una solució màgica.

Si no és així, la missio de dimecres la volariem amb la versió estable i ja està.

Salut i ales!
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#4
Pel que diu el missatge crec que crides una funció d'un objecte MA (MA.createTask) i aquest objecte no existeix, nil value, que ve ser el mateix que nul, o sigui que no existeix i no "conté" res. No se si has copiat aquesta crida d'una altre missió i no has inicialitzat l'objecte MA...

Si vols passa'm la missió i hi dono un cop d'ull.
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#6
Llavors potser és que hi ha alguna incompatibilitat entre els scripts i la versió 1.5
 

Gosdatura

Més pesat que Kuban
5 Desembre 2010
1,422
9
38
51
Figaró-Montmany (VR)
#9
rush said:
Pel que diu el missatge crec que crides una funció d'un objecte MA (MA.createTask) i aquest objecte no existeix, nil value, que ve ser el mateix que nul, o sigui que no existeix i no "conté" res. No se si has copiat aquesta crida d'una altre missió i no has inicialitzat l'objecte MA...

Si vols passa'm la missió i hi dono un cop d'ull.
Jo d'scripting per al DCS no en tinc ni papa, però estic d'acord amb en Rush de que fa tota la pinta d'una variable d'objecte no inicialitzada (com es diria si fos llenguatge java).
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#10
Bé, crec que he solucionat el problema. Hi ha un error en l'script d'inicialització de mission en la versió 1.5 que fa que l'script que posis per carregar no es carrega, i enlloc d'això s'ha de fer amb un trigger. El problema és que aquesta missió fa servir unes eines anomenades MIST i no es carregava, d'aquí que digués que mist era un objecte nil. L'he posat que es carregui per trigger i ja va.

He testejat una mica la missió i sembla que va bé però potser caldria testejar-la més a fons.
L'he deixat al canal DCS del TS.