Ajuda per publicitar els Cavallers

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#1
Fa temps que no tenim molts ingressos nous, i cada cop em costa mes trobar lloc on publicitar-nos, aixi que us demano un cop de ma per a fer-nos conèixer. Si podeu posar la noticia dels cavallers a qualsevol web, fòrum etc.. que trobeu i que permeti aquest tipus de publicitat seria d'agrair.
La noticia redactada amb imatge inclosa la teniu aquí en Català i Castellà (algú que domini molt l'Anglès si vol m'ho podria traduir).

Recordeu que també podeu optar per mètodes de promoció mes locals, com publicitar una falca a la radio, publicar la noticia al diari local, penjar un cartell Din-A4 o una altre mida al suro de l'associació de veïns. Qualsevol cosa es ben rebuda i ajuda. Gracies.
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#2
Viper

Ja t'he fet la traducció.

viewtopic.php?p=6217#p6217

No la he fet literal i he retocat un parell de frases perque no quedi tant "cheesy".

Escolta una cosa: Perque no probem de fer resenyes, reviews, guies i walkthroughs? Som colla, amb molts gustos diferents i podem arrivar a ser algo així com SIMHQ

Si ens convertim en un referent fiable, les distribuidores voldrán posar publicitat a la nostra web i aixó pagara per si sola les despeses del server. Obviament, requereix no unicament d'una web a on hostejar els arxius dels jocs d'una forma que siguin facils de consultar, si no, obviament i mes important, de un grup de gent amb ganes de destripar els seus jocs favorits i prendre la feina de escriu-re una bona resenya de forma estructurada i coherent.

http://www.simhq.com/

mira't els seus principis, aixó es el que els fan valuables.

http://www.simhq.com/_aboutus/aboutus.html#pledge

No ens te de fer por dir el que creiem, encara que aixó pugui no agradar a alguna productora.
 
13 Maig 2011
2,426
0
36
Figaró upon Còngost
#3
Jeje jo tmb te n'he enviat una...

El que diu en Kronus és molt bona idea. Per altra banda, assistint a festivals/certàmens aeronàutics també se'n pot fer promoció, tot i que no és tant fàcil. De moment anem lluint (amb molt d'orgull) la samarreta :çseny: :çseny:
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#4
Us vaig donar accés com a Publicadors a la web precisament perquè pengeu noticies, anàlisis, reportatge i d'altres coses marietes :sorpres: . A mi em sembla genial :çsi: , i per els que no poden publicar articles recordeu que ens els podeu enviar a nosaltres (caps de grup i jo) i els podem publicar nosaltres a la web.
 

wawa

Més pesat que Kuban
6 Juliol 2010
1,056
0
0
Rupit-Torelló (Osona)
#5
Mira et diré una cosa. Encara espero que graveu quatre veus mal comptades per un simulador, aixi doncs no esperis que em des-cony jo per tu. Et faré la mateixa feina que tu mas fet a mi, et sembla? I no t'ho agafis malament tant sols es un fet constatable. Crec que primer sa de començar per les petites coses, no es pot començar la casa per la teulada.
Els continguts s'obtenen amb el temps (SimHQ fa un munt d'anys que existeix), tot es farà.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#6
Si, òbviament no anem a fer un SimHQ, crec que cap de nosaltres pretén fer això ara, però anar publicant noticies es fàcil i ho pot fer tothom, algun article de tant en tant, l'anàlisis d'un nou simulador, no fan falta 8 pagines, amb una sola pagina o la meitat es suficient. Bàsicament el que vaig fent jo cada setmana, cercar informació sobre simulació i/o sobre la comunitat per publicar a la web.

Wawa si es cert que et vaig dir que et faria una part del doblatge del SB Pro PE, i et demano disculpes per no complir, però també comprendràs que he prioritzat altres coses que he cregut mes importants, com l'administració i la publicitat de la comunitat, fer partides quan cap altre feia, la feina, la vida personal.

Quan pugui doncs reprendre aquesta tasca, però de moment no et podré donar un cop de ma en el doblatge.
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#7
crea un apartat a la web i al forum per reviews.

la gent pot fer les reviews al forum i tu les penjes als reviews de la web de forma que es puguin consultar alfabeticament.

Cal estableixer uns parametres minims de review que siguin comuns i als que tot jugador es tingui que referir: Inmersió, sensació de realitat, jugabilitat, nivell de dificultat, curva d'aprenentage, gráfics, nivell de realisme, fluidessa del motor del joc, maquina que ha fet la prova, nivell d'engaxament, etc... que es el millor, que es el pitjor, etc..

Jo em comprometo a fer reviews de tot joc que em pasi per les mans si tu les penjes. Si uns quants dels que estan aqui fem tots el mateix... endevant. El objectiu es ser veraços, donar la opinió del tester (faci mal a qui faci mal) i tractar de donar el servei a qui encara no s'ha gastat els calers tan durament guanyats de ajudarlo a decidir si está fent una bona inversió o no.
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#8
ah! i ja pots enviar la invitació en angles a les distribuidores, que sapiguen que existim, i a les filials espanyoles, en la lengua de cervantes. i quant fem un review de un joc, també se li envia a la distribuidora, que s'enterin que fem reviews. Quan els hi dius que publiquem un review, els hi dius que també acceptem publicitat en forma de banners i que potser volen aprofitar que parlarem del joc i insertar una banner-publicitat amb un link al seu website. Cal que ens enterem del que cobren altres comunitats per aixó, pero mínim parlem de 800 - 1000 Eur per banner. (es el que paguem a la nostra empresa per una campanya similar que duri un parell de trimestres) i tot per dir el que pensem d'un joc i omplir una fitxa técnica. Obviament, com no podem facturar, ens tenen de fer el pagament en el format legal de una donació o esponsorització a un individual (si no caldrá fer una asociació per gestionar) en representació del colectiu. el individual te de declarar la donació i pagar els impostos pertinents: Es igual, amb el que queda es paguen els servers.

Aixó dels reviews també es pot fer amb periferics (pedals, joysticks, etc....) i ho enviem també als fabricants, que s'enterin que som un grup de opinió.

Convertim la web en una eina de referencia a on la gent vulgui venir a saber en qué es vol gastar els cuartos.
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#9
Osti wawa, jo també m'hi vaig comprometre i només en vaig gravar una i a més com que em va petar l'ordinador fa mesos ho vaig perdre tot. Em sap greu.

Si encara t'interessa jo segueixo disposat. :çsi: