Ajuda pedals saitek

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
#1
Hola, aqui el pesat d´en kopant amb un altre dubte :çcerv:
Estic intentant configurar els pedals amb l´A10 i hi ha una cosa en la que no m´en surto, he buscat e google i no trobo resposta i ja he provat tot el que a mi bonament se m´acudeix provar.
El cas és que no he tingut problemes per configurar el control de timo/roda (el que em costa es no fotrem-la quan intento despegar) pero tinc problemes amb el control de freno. M´agradaria configurar els frens de roda esquerra i dreta amb els pedals, pero no se per quin motiu s´em configuren al reves, Osigui, si no presiono els pedals les rodes estan frenades i per desbloquejar i mantenir les rodes desfrenades haig de mantenir elspedals presionats avall ( com si donés gas en uns pedals de cotxes per entenren´s). No se si faig alguna cosa malament o si em deixo algo aixi que si alguna anima caritativa em pot ajudar, el recomprensare fent una sessio de vol de blanc mobil a veure si em toca amb un AA :çsi: :çseny:
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#2
Desconec el món dels pedals, no en tinc ni he tingut mai, però pel que expliques és com si tinguessis els eixos invertits, mira en la configuració dels eixos, segurament dintre del DCS a opcions, on es configuren els eixos, que no tinguis marcat els eixos dels frens invertits.

Sempre que posis res nou, has de mirar les opcions al DCS, són russos els programadors ç;)

Espero que sigui això, si no, hauràs d'esperar a que algú que tingui pedals t¡expliqui que pot ser.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#3
Es normal, per defecte solen venir aixi moltes vegades, la solució es fàcil, simplement invertir els eixos al panell de controls del DCS. Selecciones l'eix que correspongui al perifèric, li dones a Axis Tune, i allà marques Invert, i ja està. T'he fet unes captures.