[A10C] Tecles bàsiques

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#1
Cadascú té una forma d'entendre la simulació d'una manera, no és ni millor ni pitjor, és la seva i li funciona, per tant, amb aquest post només pretenc explicar des de el meu punt de vista quines tecles són bàsiques per a poder volar l'A10C, evidentment, que cada un ha de provar la configuració de tecles que millor se li ajusti al seu estil, molts trobaran a faltar tecles que poden ser bàsiques per a ell, que ho comenti i ho compateixi.

A mi m'agrada fer servir el teclat per a tecles de poc us, com per exemple el tren d'aterratge i així allibero una tecla per al joy, per exemple.

No diré quines tecles corresponen al teclat ja que cadascú pot variar les tecles al seu gust.

El meu Hotas és un Saitek X52pro,

Comencem:

JOYESTICK

SETA 1 :TMS "Gestió d'Objectius" són quatre tecles
COOLIE Hat Són quatre tecles

SETA 2 : DMS "Gestió de Dades" són quatre tecles
TRIM Per trimar

Botó: NWS Noise Wheel Stearing , la roda del morro i serveix per activar el LASER en vol

Botó: CHINA Hat Endevant
CHINA Hat Endarrera

Botó: MMCB Botó de mode mestre
Reset TRIM

Botó: Googles, olleres de visió nocturna

Palanques inferiors : Botons a la base del joyestic,
Botó: FLAPS amunt
FLAPS avall

Botó: encendre MOTOR esquerra IDLE
encendre MOTOR dret IDLE

Botó: Disparar Arma

HOTAS


SETA 1: MICRO 4 botons

SETA del ratolí: Control de SLEW 4 posicions, moues el cursos dins el TGP, TAD, etc..

Botó: Pilot Automàtic
Fre de Terra

Botó: Aerofré extendre
Aerofré replegar

Rodeta del Ratolí: BOAT amunt i avall
Pinkey amunt i avall

Botó ratolí: TeamSpeak
Centrar TrackIr



Falten tecles, en sóc conscient, però sempre estic provant quines faig servir més i quines puc utilitzar en el teclat, faltarien les contramesures, etc..., però per volar crec que és suficient, almenys jo volo així, potser ara entendreu segons quines cosses ç:D :çrubl:

Més endavant ampliaré el tema.

Espero que serveixi d'ajuda.