[A10C] Missió "CAS ALERT" 15/07/2015

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
Missió CAS ALERT.

Durant els primers dies de la guerra de Kuwait, una de les primeres missions que van realitzar els A10, eren les CAS ALERT, que consistien en estar alerta les 24 hores per si les tropes de l´Irak entraven a Kuwait.
Durant aquestes CAS ALERT, sovint arribaven F-18´s o F-16´s procedents d´altres missions i passaven al comandament coordenades de possibles objectius que havien divisat durant el vol.
Aquestes coordenades eren passades ràpidamnent als A10 que estaven en CAS ALERT que sortien amb un mapa entre les cames amb més o menys les coordenades que els havien donat i a buscar i destruir.
Com que els nostres A10 tenen una CDU xulissima a on podem introduir aquestes coordenades i que ells no tenien, doncs la farem servir ç;) .

Mireu-vos el següent video del company Furia-ESA de com entrar coordenades a la CDU, molt instrucitu i imprescindible per realitzar aquesta missió.

[youtube]D1Ud_JlssUQ[/youtube]

Per aquesta missió l´Escuadró Senglars està destinat a l´aeroport de MINERALNYYE VODY (URMM)

Recordeu que estem en CAS ALERT a l´espera d´instruccions!!!! :çvic: :çseny:

I aqui teniu les cartes:

Ja sabeu....apunteuvos que dimecres suarem una mica més si pot ser amb el "caloret" de les turbines :çcerv:

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
Em va agradar molt la missió. Va ser diferent de les que hem volat fins ara però molt entretinguda. No sempre tots els objectius venen senyalats al pla de vol, de fet suposo que gairebé mai. I també pot ser que no siguin on esperes.

Aquesta missió va aportar una mica de tot. La cerca del convoy tot i ser difícil va ser entretinguda i al final vam tenir la satisfacció d'eliminar-lo, però si no l'haguéssim trobat tampoc passava res.

Només vam haver de lamentar la pèrdua del company Buran que va caure sobre territori enemic.

Un 10 de missió! :çsi:

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
50
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
M'ho vaig passar molt bé, això d'introduir les coordenades va donar molt de joc i realisme.

La missió va anar molt bé, i el fet de que em matessin va ser error meu, vaig baixar a 9000 peus i tot i que vaig veure com m'apuntava, (el tenia TGP) no vaig fer res per evitar-ho, hauria d'haver pujat immediatament ja que m'estava avisant de que em veia i que em blocaria, cosa que va fer i va dispara, vaig veure com el misil venia cap a mi.

Per la resta, vaig gaudir molt.

M'alegro que complíssiu tots els objectius :çsi: , sou uns cracks :çseny:

Ens veiem a la propera.

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
Jo vaig disfrutar com feia temps que no ho feia... :çamor: . Tant el tema de la introducció de coordenades i la posterior creació de plans de vol "in situ" i el desconeixement exacte de quin tipus d´unitats ens haviem de trobar ja que a part dels scud no teniem informaciò de la quantitat i no sabiem que hi haurien zu23 i shilkas li donava un punt d´inseguretat a tot plegat que no és habitual en les nostres missions i que crec que podem potenciar, així com la incertesa de no trobar el convoy i haber-lo de buscar visualment volant per sobre de les carreteres amunt i a vall ja va ser "lo màs". ç;)
A veure si aconseguim descubrir el tema de l´aleatorietat/random, tant en la ubucació de les unitats, com en la composició i nombre d´aquestes.
El maravellós món dels scripts ç?|

Salut i ales!

Kopant.