[A10C] Acadèmia oberta!!! 29/10 - 22:00

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
#1
Avui dijous, tornem a obrir l'academia, per tothom que hi estigui interessat.
Si tot va bé, començarem a mirar-nos com funcionen els mfcd's; TAD, TGP, DSMS....etc... i si tot va bé intenarem llançar algun maverick, a veure si fem explotar alguna cosa....[emoji6]
 

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
#8
Missió a on hem començat a veure una mica com funcionen els MFCD´s i com moure´s a través d´ells, i fins i tot hem començat a llançar alguns mavericks....penso que ha sigut una acadèmia molt profitosa :çruc: tenim bons alumnes.... ç;)

Una llàstima els problemes tècnics d´en Magnetar a última hora, suposo que per problemes de la beta, :çno:

Algunes imatges del "momento" perdoneu pero les postes de sol son la meva debilitat :çvic:

PD: i perdoneu també que s´hagi fet tant de nit cap al final, modificaré l´hora de la missió perque això no passi.

Salut i ales! :çcerv:







I l´ultima en Wotan, a les fosques i a punt de tocar terra, un aterratge perfecte company :çsi:


 

Wotan

Miquelet
Personal DCS
25 Octubre 2010
588
51
28
Catalunya
#9
Bon dia! Molt bones fotos i molt bona la sessió d'ahir. Com bé dius llastima els problemes tècnics de'n Magnetar... suposo que aixó ens pot passar a tots en qualsevol moment...entre la beta i windows és una loteria.
Espero anar automatizant els mecanismes per moures entre els MFCD i els menus d'armes,etc...
Ara entenc perque és tant important tenir ben mapejat el hotas...
Moltes gràcies per les lliçons i ens tormen a veure per Anapa...

Enviat des del meu SM-G900F usant Tapatalk
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#10
Primerament disculpeu el que va passar ahir. Em va petar tot, incloent aquelles finestres que tenia obertes i que no estaven relacionades amb DCS... :çboix: :çboix:

En segon lloc, l'habitual PROST :çcerv: per en Kopant i Buran per l'explicació que ens van fer ahir sobre com utilitzar els MFCD i mavericks. Intentaré anar practicant per millorar els automatismes.