Dissabte 21 de maig a les 22:00 - Bomb Patrol Altis

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
93
48
#1


Editor: SilverArrow

REQUISITS

ArmA3 + Estàndard CC

DESCRIPCIÓ

Partida especial de benvinguda dels nous RHS çXD

El S.E.I ha sigut activat per tal de conduïr una neteja d'una ruta molt perillosa. Contactes enemics assegurats.

SELECCIÓ DE ROLS

*Podeu demanar rol quan us apunteu. Si no ho feu sereu posats en els rols lliures que quedin. Els que tenen EBC tenen preferència per les posicions de lideratge i element de comandament.

Element de Comandament - Negre
- X. Comandant: Magnetar
- Y. JTAC: SilverArrow
- Z. Tirador:
- Z. Tirador:

Element d'Assalt - Vermell
- A. Assaltant / Lider d'element: Viper
- B. Assaltant / TEDAX: Paperboy
- C. Assaltant / Enginyer:
- D. Assaltant / Metge: Kronus

Element d'Assalt - Verd
- A. Assaltant / Lider d'element: Diplock
- B. Assaltant / TEDAX: Greco
- C. Assaltant / Enginyer: Charlio
- D. Assaltant / Metge:

Assitència

- SilverGuarrow
- Magnetar
- Paperboy
- Kronus
- Diplock
- Greco
- Charlio
 

Harkon

Nou usuari
29 Gener 2016
35
0
0
#7
Re: Dissabte 21 a les 22:00 - Bomb Patrol Altis

Bones, jo també m'hi apunto!!
Si hi ha algun personatge amb UAV, voldria encarregar-me'n !
Juraria que fa uns dies, habia vist més pacs que ArmA3 + Estàndard CC, els heu inclò a l'estandard?
:çsi:
 

Diplock

Miquelet
Community Manager
23 Juliol 2012
818
3
18
#8
Re: Dissabte 21 a les 22:00 - Bomb Patrol Altis

greco mira't el fil de l'estandard peqrue s'ha actualitzat i pesa com 8 gb per tenir-ho a temps
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
93
48
#9
Re: Dissabte 21 a les 22:00 - Bomb Patrol Altis

Greco said:
Juraria que fa uns dies, habia vist més pacs que ArmA3 + Estàndard CC, els heu inclò a l'estandard?
:çsi:
Per desgràcia cap personatge tindra UAV assignat, però et poso d'un rol xulo com TEDAX.

Els packs de RHS han sigut inclosos al Estàndard.
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
93
48
#11
Assitència

- SilverGuarrow
- Magnetar
- Paperboy
- Kronus
- Diplock
- Greco
- Charlio

Sortint del LHD amb la llanxa


Bad boys came to town


Ups... tenim un problema...


Convoi al complet


Panagia... No hase falta desir nada mas...


Cotxe... booooooooommmmbaaa!


Greco desactivant bomba in extremis, amb el convoi al darrera


Checkpoint aliat down


Foto de familia final a la base objectiu
 

Diplock

Miquelet
Community Manager
23 Juliol 2012
818
3
18
#14
Molt bona missió, llàstima dels problemes tècnics en els moments més critics. Els nous vehicles van molt bé.
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#15
Em va agradar la missió.

Nomes una curiositat. Silver: Has revisat el nombre de missions que has fet en els que un convoi o unitat ha de netejar la carretera i s'ha comparat amb el nombre de missions en els que es tenia que fer quelcom different: Sabotatge, infiltració, CQB, etc... ç:D
 

paperboy

Ja en porto tres-cents
20 Març 2013
425
6
18
43
Warcelona
#16
Bona missió i tensa en segons quins moments...m'ho vaig passar bé tot i els problemes del TS, en el pitjor moment. Gràcies a tots!
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
93
48
#17
Kronus said:
Nomes una curiositat. Silver: Has revisat el nombre de missions que has fet en els que un convoi o unitat ha de netejar la carretera i s'ha comparat amb el nombre de missions en els que es tenia que fer quelcom different: Sabotatge, infiltració, CQB, etc... ç:D
No t'entenc ç?| Les meves missions són generalment mixtes.

Anar en convoi és simplement una forma de transport, no un tipus de missió.

La missió d'ahir pràcticament era tota de saboteig. Estavem treient els IEDs i obstacles que la guerrilla havia posat per aïllar els forts de la FAA. A casi totes les meves missions hi ha una part de saboteig (generalment volar un arsenal enemic).

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Sabotage

Infiltració és un tipus d'inserció no un objectiu, i simplement vol dir que en comptes de lluitar a la linea de front col.laborant amb les unitats del costat, entres cap a l'interior de la zona enemiga sense tenir assistencia directe d'altres unitats terrestres aliades, que és el que hem fet pràcticament en totes les missions, inclòsa la d'ahir quan vam entrar en territori enemic amb una llanxa ( eliminar defenses en un poble abans d'un desembarcament aliat, per rescatar segrestats, recuperar helicopter caigut, assessinar lider enemic al mig de la nit, etc.)

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Infiltration_tactics

CQB és un estil de combat a curta distancia (menys de 100 metres), generalment quan lluites en poblacions, aglomeracions d'edificis pròxims o espais tancats. Va ser la part més important d'ahir, vam passar casi dues hores de CQB per netejar un pobles entrant a edificis i comprovant que estiguessin nets...

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Close_quarters_combat

- - -

Altis és un terreny tipus Afganistan, semi-arid i amb poca vegetació, Ergo la forma de transport lògica són convois ja que hi ha camps de foc amples que afavoreixen armes pesades i CAS.

Tanoa per exemple, sospito que forçara mantenir els convois només a les carreteres i haver de patejar boscos tropicals. La gran quantitat de vegetació fara que el CAS sigui menys eficaç i forçara més CQB.
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
93
48
#19
Kronus said:
ostres, no pretenia que t'ho agafessis com una critica. Si t'ha molestat la pregunta, ho sento.
No m'ha molestat pas, de veritat. Simplement que genuïnament no entenc el teu post anterior i he intentat explicar alguns conceptes i com faig les missions (algun dia potser us posare alguns dels meus trucs de disseny de missions) ç:D

Generalment baso les meves missions en ops. reals de la unitat que intentem recrear.

El que dedueixo volies dir és que trobes a faltar més operacions encobertes a l'estil Rainbow Six?

Si és això, simplement has d'esperar a la campanya del S.E.I. :çsi:

*NOTA a mi mateix: posar més smileys als missatges per evitar que la gent pensi que estic enfadat / molest. ç:D