Windows 10 arribarà aquest estiu

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#2
I és de prova o no? ç;)

Jo tinc ganes de veure si han tret la merda d'interfície del 8 i han deixat una cosa útil pels PCs...
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#5
Doncs veient el vídeo he de dir que la nova interfície m'agrada. El menú d'inici no esta malament, però el que ell en diu "baldosas" penso que és una bona idea per posar tot el que facis servir més sovint allà i de pas buidar l'escriptori d'icones.

Ara caldrà veure com anirà de rendiment, que al final a mi és el que més m'interessa en un sistema operatiu.
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#6
En algun lloc vaig llegir que tots els usuaris de windows 7 i 8 que migresin aquest any a windows 10 tindrien llicència gratuita. A veure si trobo la font
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#7
Es el que posa a les noticies, pots fer la migració gratuïtament. Jo simplement faré el de sempre :çrubl:
A mi realment no m'interessa el nou windows per ser nou windows (el 7 em va de perles i no necessito canviar-ho), m'interessa el que acompanya, com el Directx12 i la seva millora en els jocs i sims (per petita que sigui) gràcies a les seves API de baix nivell, que en teoria faran guanyar rendiment.
Per mi el problema es que el HDD del SO s'ha quedat molt petit, i abans de ficar-li el W10 compraré un nou, i ja aprofito i compro un SSD, i no em ve de gust pagar :çnopas:
Però aixi ja ho tindre el SO amb bon rendiment (no nomes l'inici).
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#8
Però perquè el Directx12 funcioni també deus necessitar una targeta compatible amb DirectX 12 oi?
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#10
Kopant said:
En algun lloc vaig llegir que tots els usuaris de windows 7 i 8 que migresin aquest any a windows 10 tindrien llicència gratuita. A veure si trobo la font
Serà aixó veritat? I si és així no fa tot molta pudor? Mocosoft oferint gratis el seu SO? a canvi de que? de guanyar cuota de mercat? de forma gratuita? mmmmmm....pudor... :çnopas:
Sempre s'ha dit que els Windows són fàcils de piratejar precisament per això, per aconseguir quota de mercat. Pot semblar absurd, però penseu que si tothom fa servir Windows, encara que sigui pirata, tens el control del mercat i això vol dir que quan algú ha de fer un programa te molt clar per quina plataforma el farà. Per això és tant i tant difícil que la gent i empreses canviin a Linux per exemple, perquè et trobes que necessites programes que només hi són en Windows.

I en l'entorn domèstic 3/4 del mateix. Un usuari normal que es compri un PC el comprarà amb Windows.
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#11
rush said:
Però perquè el Directx12 funcioni també deus necessitar una targeta compatible amb DirectX 12 oi?
Segons aquest article, Mantle funcionaria a partir de la serie 7000, R7, R9 en endavant de AMD, y Directx12 funcionaria en el 50% de les targetes existents. Crec entendre que posa això.

En aquest altre diuen, AMD GCN 1.0 (Radeon 7000/ Rx 200 Series), GCN 1.1 (R7 260/R9 290 Series) i Nvidia 400/500/600/700/800(M)/900.
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#12
Jo, pel tema de rendiment en si, què vols que et digui, s i el joc no suporta DX12, no tindràs cap benefici (o molt poc). En quant a APIs de baix nivell, sembla molt més interessant Vulkan, ja que és multiplataforma i inclou les millores que suggereix Mantle. Ara bé: queda molt per veure.
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#13
Jo tinc una R9 290 i fins ara es com si fos una R7 240 perqué el rendiment no he trobat millora (punyeteros els de bohemia que no optimitzen res). A veure si amb DirectX 12 es nota alguna diferència. No se quins jocs tenen suport Directx 12
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#15
Els simuladors en general no solen estar a la última en tema de grafics. Ja veurem quin DX fa servir el nou motor de DCS i mireu el temps que porten treballant-hi.
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#17
Què tens ara? W8?

A mi com que de moment em va molt bé el 7 no el penso pas canviar. Esperarem que la gent es memgi els problemes i d'aquí un temps ja ho veuré. ç:D
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#18
Vaig anar a una conferencia de MS i la veritat es que té bona pinta aquesta versió, si més no tinc la sensació que ha tret tota la carn a l'assador.