USA baix de moral

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#2
Tampoc era un gran secret, els americans s'han passat aquests anys dissenyant avions tecnològicament futuristes sense pensar en la realitat, si, parlem d'avions com el F-22 o el F-35, que encara que de cara al public siguin la bomba, de cara als experts son nomes per fardar. S'ha demostrat moltes vegades que un S-27 es capaç de vèncer un F-35 o un F22 sense gaires problemes, o fins i tot el F-18 versió F es superior al F-22, per mostra un botó.

Aquí es veu un F-18F abatent en unes maniobres a un F-22 a canó. I les noves versions G i M crec que era l'altre, o ME, MC o alguna cosa aixi, que crec eren francesos, son encara millors, amb la guerra electrònica.

Hi havia per Internet una comparativa que ara no trobo del F-22 contra un Su-27, en que es mostrava la molt baixa capacitat ofensiva del F-22, l'únic en que tenia avantatge el F-22 era en la seva resistència al radar, i poca cosa mes, en tot lo altre, sobretot en armes, el Su-27 el superava i amb escreix.
També hi havia una comparativa del F-35, on el deixava molt malament.
Doncs mireu les he trobades, aquí teniu l'enllaç. Dintre d'aquest article hi ha un munt mes per visitar on explica les mentides sobre el F-22 i el F-35.
I encara tenia jo un altre article molt be que no trobo.

Amèrica s'ha dedicat a fer joguines, i la resta de països a fer avions de guerra.
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#3
Durant la guerra freda, el russos sabien que eren inferiors en capacitats electroniques als avions occidentals, de tota manera, en cas de guerra esperaven girar la truita amb quantitat i confiant en el excelent disseny que li donava als seus aparells una aerodinamica i prestacions sobresalents.

Al 1976, un pilot rus, amb un Mig 25 va sortir del espai aeri sovietic , va enfilar rumb est i va aterrar a la base de Hakodate al Japó, acte seguit va demanar asil polític als estats units. Els americans van agafar l'avio i el van retenir durant 67 dies abans de tornar-lo als rusos fet peces. En aquell moment, els americans, que estaven enfeinats desenvolupant el F-15 Eagle com a contrincant del temut Mig 25 van respirar tranquils: La aviónica del mig 25 era antediluviana i basada en tubs de vuit en lloc de transistors. La manufactura no era cuidada i l'avio portava moltes tones de ferro inutil que en un pais mes ric s'hauria sustituit per el fort pero lleuger titani amb el conseguent benefici en maniobrabilitat i performance. Els americans sabien que el F-15 sería netament superior al mig 25

De tota manera, nomes 3 anys mes tard, es van produir a mig mon de distancia un terrabastall que portaría consequencies: La revolució iraniana a on el Ayatollà Khomeini va derrocar al Sha del Iran. Els règim dels ayatollas, es va declarar enemic dels americans i no van trigar a lliurar als seus nous amic russos els nous Grumman F-14A Tomcats que el exercit del Sha tenía. Armats amb el sistema de armes AN/AWG-9/AIM-54A aquets aparells van fer que els russos poguessin donar un pas de gegant en electronica.

De tota manera, el any seguent, 1980, els americans van fer volar per primera vegada al F-18. En aquell moment, no hi havia cap avió que li pogues plantar cara....

El 1983 s'enlairava el primer Mig 29, seguit inmediatament, al 1986, el Su-27. Originalment dissenyats per ser "matadors de F15's" incorporaven tot el que la ciencia rusa havia pogut aportar. Titani a punta pala i la última electronica sovietica. Amb dos estilitzats dissenys, el mig 29 complia un rol de caça de superioritat mentre que el Su-27 venia a ser al mig 29 el que el F16 era al F18. Un germa petit pero mes agil i multifunció (aire-aire i aire-terra) del mig 29... pero un germa petit que aviat va demostrar que podia lluitar i sortir victorios en els mateixos parametres que el mig 29 i guanyant-lo en el dogfight.

el 1989 el mur de berlin es va desplomar i nomes un any mes tard es concloia la reunificació alemana. Per primera vegada, les forces aeries occidentals podíen posar les seves mans a la flota de mig 29 i Su-27 de la extinta republica democratica alemana i analitzar-los a fons. Van alucinar de tots els colors. Els caces alemanys de fabricació rusa estaven molt per sobre del que s'esperava. amb uns rendiments aerodinamics i de maniobrabilitat excepcionals i un "hardware i software" que encara que podía ser qualificat de rudimentari, feia la seva feina i la feia molt ben feta. Un pilot america participant en unes maniobres a "deci" (Decimommanu, la base italiana que es com el red-flag de Europa) ho va deixar ben clar despres de que el seu F-18 fos "abatut" en maniobres per un mig 29 alemany: "menys mal que mai ens hi hem tingut que enfrontar en una guerra oberta amb els russos".

El 1991 la USSR de Gorvachov feia implossio i es col.lapsava. Molta gent va pensar que aixó era la fi dels russos. Pero el 1996 sortia dels taulers de disseny el mig 30. Va tenir que esperar a que putin es fes amb el poder al 1999 i que poses una mica d'ordre dintre de la nova russia per que els avions comencessin a arrivar en nombres importants als esquadrons de la força aeria russa.

el 2004, es va verificar que el F-15 (juntament amb el mirage i altres avions occidentals) no tenía res a fer amb el Mig 30 al exercisi "indian Cup" que es va fer a elmendorf . La noticia no es va publicar fins al 2007 i es la que l'amic Xin Xan ens ha publicat i entronca amb el bon analisis de en Viper.

A partir d'aqui... dic jo, aquest post no estaria millor en un altre apartat del forum? es que aqui en el forum del IL2 ho veig com un anacronisme invertit! :lol:
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#4
Es diu que fins i tot l'Eurofighter és millor que els F-22 i F-35, és el que passa per voler colar projectes de la guerra de les galàxies desorbitadament cars per robar uns quants diners als contribuients.
 
21 Febrer 2011
153
0
0
#5
Tots aquests noms tipus S-27, F-15, F-22, no se perquè però em sonen a coordenades d'un mapa. Voleu dir que tenen gaire a veure amb l'IL2 Sturmovick 1946?? Potser aquest post estaria millor ubicat a LOCK ON / FLAMING CLIFFS 2. Ep! Que a mi no em fa res, és només una suggerència.