Una ajuda amb el server si us plau!

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#1
Be, com ja veieu el TS3 no funciona, això es degut, en principi, perquè al servidor el TS3 no esta iniciat. El problema que hi ha es que no puc accedir a traves de l'Escriptori Remot de windows, ni a traves del SSH. En el cas concret del remot, si que em connecta, però em diu que el password a expirat i tinc que canviar-ho. Li poso el password nou, però quan prova de canviar-ho, em retorna un missatge de error "La informacion de configuracion no se puede leer del controlador del dominio, porque el equipo no esta disponible o porque se ha denegado el acceso".

He enviat ja un tiquet que estic esperant que em responguin, i m'estic tornant boix cercant per internet una solució, però no hi ha manera. Si cap de vosaltres em pot donar un cop de ma.
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#2
feia dies i dies que cada vegada que conectavem al TS anava avisant de que el server feia anar una versió antiga.

pot ser aixó? has baixat i instalat la última versió?
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#3
Kronus said:
feia dies i dies que cada vegada que conectavem al TS anava avisant de que el server feia anar una versió antiga.

pot ser aixó? has baixat i instalat la última versió?
No te res a veure això, el que tu dius es nomes una versió nova del TS3 que no fa falta actualitzar per que funcioni, el problema que jo comento ve del propi servidor dedicat que tenim llogat.
 
7 Juliol 2010
120
0
16
35
Barcelona
#4
Pot ser que amb la petada del server, el firewall estigui reiniciat y amb les conexions tancades, aixo podria explicar el perque no pots entrar encara que fagis servir diferents vies cadascuna amb el seu port corresponent. O que el servei corresponent al server TS no esta iniciat.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#5
Si que el TS3 no esta iniciat això es segur, per això volia entrar al servidor, per iniciar el TS3.

Els de OVH m'han respòs que engegui en mode rescue per canviar els password, que ja veurem si funciona. Un company de feina que es professional del tema m'ha dit que provi posant davant de l'usuari el el nom de domini. Quan arribi a casa ho provaré tot a veure.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#9
Arcam said:
Un aplaudiment pel company! çXD çXD

I em pica la curiositat, quina era la solució?
Per accedir un posa user i password, però l'user que et donen no es el complet, si no un nom curt. L'user complet es el domini mes el nom, es a dir domini\nom, si ho poses aixi llavors no es confon i te l'agafa be.
El problema es que el servidor no trobava el domini ell solet per canviar el password, i llavors no podia tirar endavant, en especificar-li el domini mes el nom, ja no es podia confondre.