Testing

paperboy

Ja en porto tres-cents
20 Març 2013
425
6
18
43
Warcelona
#1
Obro aquest nou post, per a saber si hi ha algú interessat en testejar alguna missió que algú tingui pendent de fer proves. Pot ser qualsevol dia...normalment a la nit estic cada dia una estona. Ja direu! Salut senyors!
 

paperboy

Ja en porto tres-cents
20 Març 2013
425
6
18
43
Warcelona
#3
M'emprenyo jo sol testejant...la IA és imbècil per dir-ho finament...i em poso malalt amb uns companys així. Un ametrallador gasta mig carregador per a un simple enemic. A mitja missió vaig amb un o dos companys, sense bales i rebent foc...un desastre testejar així! hahaha :çboix:
 

SilverArrow

Administrator
Membre del personal
Personal Arma
Community Manager
6 Novembre 2014
1,882
86
48
#4
paperboy said:
M'emprenyo jo sol testejant...la IA és imbècil per dir-ho finament...i em poso malalt amb uns companys així. Un ametrallador gasta mig carregador per a un simple enemic. A mitja missió vaig amb un o dos companys, sense bales i rebent foc...un desastre testejar així! hahaha :çboix:
Tampoc és tan irreal, les ametralladores no són armes precises, és fan servir per suprimir no per matar a l'enemic (tot i que una M2 pesada pot fer molta pupa). ç:D

De fet a la vida real hi ha tiroteijos que duren hores sense morts, perquè la punteria és molt relativa i la gent generalment prefereix cobrir-se bé i disparar malament que estar al descobert per apuntar millor.

Quan feia un dels cursos de punteria, el sgt que el donava, un mestre de tiradors d'elit, deia que la majoria de posicions de tir que pràcticavem eren nomès de galeria, que a la vida real no dispararies mai aixi; sinó que t'amagaries el màxim possible. El pollastre havia estat en forces tirotejos.

I això sense tenir en compte el factor psicologic. Nomès dir-te que hi ha forces estudis en els quals és demostra que de mitjana a la 2GM nomès el 10-15% dels soldats disparaven a matar. En el cas d'unitats d'Ops Especials un 30-40% (Commandos i tal)*. Obviament les xifres són variables depen de en quina situació estiguis.

* Tingues en compte que als d'Ops. Especials se'ls afegeix també les morts al cridar suports (artilleria o CAS).

A Vietnam és calcula que de cada 52.000 bales, una impactava l'enemic.
 

paperboy

Ja en porto tres-cents
20 Març 2013
425
6
18
43
Warcelona
#5
SilverArrow said:
Tampoc és tan irreal, les ametralladores no són armes precises, és fan servir per suprimir no per matar a l'enemic (tot i que una M2 pesada pot fer molta pupa). ç:D
Tu donam una 2GM d'aquestes i ja voràs que faig amb la patrulla de sapastres que arrossego. Pujo l'estadística en 5 minuts! :çboix:

SilverArrow said:
De fet a la vida real hi ha tiroteijos que duren hores sense morts, perquè la punteria és molt relativa i la gent generalment prefereix cobrir-se bé i disparar malament que estar al descobert per apuntar millor.
Hahaha diga'ls-hi tontos també!! Si jugant a Airsoft ja em poso nerviós, no em vull imaginar el que em passaria si fos real. M'agafa un atac de cor! :çnopas: